Accepterad JonneB1014 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonneB1014

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199153322777

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? jonnethegamer#5753

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonne och kommer från Serbien (Beograd), han är 30 år gammal och är väldigt framåt driven människa. Han öppnade sin egna frisörsalong redan vid 21 års åldern och tänker inte på att stänga ner. Jonne är väldig omtänksam och snäll som person. Hans mamma var alkoholist och dog när Jonne var bara 8 år gammal. Hans pappa lämnade familjen innan Jonne föddes. Efter hans salong brann ner till grunden vill han istället satsa att öppna en ny salong i Multistaden. Jonne tycker väldigt mycket om att klippa och gör det inte enligt bara för pengar, det är bara ett plus på sidan.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tar RP på allvar och inte skojar. Jag älskar spel fast baserad på verkligheten och de jag menar är att livet som du lever nu så ska de leva de livet i spelet med. De kallar jag för RP. De finns folk som bara går runt och lallar och jag är absolut inte den personen. Min plan är att gå in och öppna något liknande av en salong och kanske skaffa vänner för livet. Jag gillar att prata och jag kommer definitivt lägga ett leende på folks läppar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag känner att jag är den rätta på den här servern. Tar det väldigt seriös och kommer ge allt för att alla ska kunna ha de bra. Samtidigt att kunna ha de roligt på kanalen på discord "OOC" . Kommer bidra till servern 100% med tanke på tidigare erfarenheter. Samtidigt utveckla karaktären.

Hur hittade du Multistaden? Jag blev tipsad utav några vänner, dom berättade att dom har det väldigt roligt och har skaffat många vänner, så jag blev väldigt intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag tänker öppna ett eget företag (frisörsalong) som jag tror kommer att gå riktigt bra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte!

Tar du inte din intervju innan 22.41 idag kommer din ansökan automatiskt nekas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka