Nekad Jonna | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonne

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198816209910/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Jonne#0164

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonne Elnour han är en glad snäll positiv människa som älskar bilar osv, Jonne hade en svår utväxt pga att hans mamma gick bort redan när Jonne har 10 år gammal detta resulterade till att Jonne var konstant ledsen de gick inte bra i skolan han fick fel vänner dem som var på den dåliga sidan redan som 12 åring höll han på att sno cyklar samt sno i livsmedelsbutiker. När han blev äldre höll han på med mycket kriminella saker med droger vapen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på Unive då jag vet hur man rpa kan reglerna följer dem och älskar Unive och har mycket erfarenhet het inom rp jag 600 timmar plus. Och jag kommer bidra med mycket bra rp samt hjälpa folk osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är så bra serven för att de ör bra staffs och människor som spelar på servern och auran på Unive är bara för härlig alla är trevliga osv. Och jag känner många kompisar som spelar på Unive.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och streams.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att bli så bra på de, och kunna tjäna att jag utvecklat inom rp och att kunna hjälpa andra me rp som ör nya och få så bra rp som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att kunna hjälpa folk skaffa vänner på Unive. Och få så bra rp på Unive som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka