Accepterad Jonna | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonne

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198816209910/

Ditt Hex-ID: 11000013304abf6

Vad är din discord tagg? Jonne_VP#0164

Vem var det som bannade dig? Spozee

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft (om polisen ber dig avlägsna så ska du gå vidare och inte stanna och fårga massa frågor

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen bannade mig för att jag ser en vit polis alltså civilare och har aldrig sett det innan så jag går fram till honom och frågar vad händer han säger gå här ifrån och jag gör som han säger när jag ska hoppa in i min mobil så kommer det 2 bilar jättte snabbt men jag kör iväg sedan vänder och då undrar jag hur sanbbt får man kör på motorvägen, så jag stannar och hoppar av och frågar polisen men han hinner inte svara innan jag blir bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän ¨åker på motorvägen när vi plötsligt krockar med varandra och vi bådar börjar rp som man ska så vi följer alla regler sen vi kör åt sidan, när vi plötsligt ser en vit saab stanna en svart bmw och jag undrar vad som händer så jag går fram till dem och ser att det är en civilare som jag aldrig sett innan men han säger åt mig att gå ifrån så jag gör som han säger när jag ska sätta mig i bilen så kommer det 2 bilar jätte sanbbt förbi sedan kör ifrån men jag undara hur snabbt man får köra på motorvägen så jag väljer att köra tillbaka till polisen och frågar hur snabbt får man köra här men han hinner inte svara för jag blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban för det var jag som gjorde fel han sa till mig att sticka men jag gjorde de men sedan valde att åkla tilllbacka för att jag ville veta alltså gjorde jag fel vilket gör det till en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag blev bannad innan för jag rp inte tillräckligt mycket men jag blen unbannad och jag lärde mig mycket efter att rp ännu mer och alltid tänka på rekglerna i förstahand. Den andra var att jag skrek i mic jag hade skadat mig och jag pratade för högt i micken men jag har lärt mig att alltid tänka på reglerna i första hand villket jag gjorde denna gången också det var bara att jag ville vetas hur snabbt man fick köra där så jag inte körde för snabbt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara skita i att fråga polisen och bara kört sakta för jag visste det fanns en risk med de att fråga honom igen men nu vet att jag aboslut inte ska störa polisen och göra som han säger, det är de jag vet att jag gjorde fel de va mitt fel jag skulle bara skita i de och kört vidare det va jätte onödigt. Om jag hade fått backa tiden så skulle jag inte frågat honom något bara kört vidare, till nästa gång kommer jag följa reglerna och köra vidare och inte störa polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag lärt mig är att alltid följa reglerna man kommer inte undan jag kan reglerna det är bara det att jag trodde att jag skule komma undan men det gjorde jag inte så det är också något jag lärt mig att alltid tänka på reglerna i förstahand jag kan reglerna bara att du måste följa dem fast du tror att du kommer undan men det gör du inte. Jag har också att alltid lyssna på poliserna och vad dem säger för jag vill inte bryta reglerna för jag kan dem så jag har lärt mig väldigt mycket efter denna ban och hoppas ni kan unbanna mig för jag vet reglerna och jag har lärt mig av min bann och kommer aldrig hända igen det kan jag lova MVH Jonna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka