Accepterad Jonna | Ban överklagan[wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonne

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198816209910/

Ditt Hex-ID: 11000013304abf6

Vad är din discord tagg? Jonne_VP#0164

Vem var det som bannade dig? Ofcvolle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar och 5 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? earrape mic,suntförmnuft samt powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för när jag skulle ta mitt körkort så skulle jag hoppa in i bilen men då så körde någon på min bil så jag ramlade och kunde inte komma up jag rp som man ska och sa att jag hade ont och behövde vård så han ringde vård men dem kunde inte komma så han valde att bära mig till hans bil och köra mig till akuten när jag väl var där så var det ingen där men jag tog hjälp av doktorn lars alltså inte en riktig person han vårdade mig och när jag blev släppt så hjälpte det inte jag var fortfarande skadad så jag tog hjälp av honom, ännu en gång men det funkade de inte och till slut kom det vanliga civila folk och jag säger till dem om dem kan hjälp mig, att resa mig up men dem kunde inte så jag säger till dem ring ambulansen så dem kan hjälpa mig och när jag säger detta var jag arg såklart så jag skrek hjälp hjälp jag är skadad och det var nog däför han banna mig före earrape och suntförmnuft samt power gaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för när jag skulle ta mitt körkort så skulle jag hoppa in i bilen men då så körde någon på min bil så jag ramlade och kunde inte komma up jag rp som man ska och sa att jag hade ont och behövde vård så han ringde vård men dem kunde inte komma så han valde att bära mig till hans bil och köra mig till akuten när jag väl var där så var det ingen där men jag tog hjälp av doktorn lars alltså inte en riktig person han vårdade mig och när jag blev släppt så hjälpte det inte jag var fortfarande skadad så jag tog hjälp av honom, ännu en gång men det funkade de inte och till slut kom det vanliga civila folk och jag säger till dem om dem kan hjälp mig, att resa mig up men dem kunde inte så jag säger till dem ring ambulansen så dem kan hjälpa mig och när jag säger detta var jag arg såklart så jag skrek hjälp hjälp jag är skadad och efter det bestämmer jag mig för att starta om spelet för ingen verkar funka sen när jag ska gå in på servern så¨står det att jag blibit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag skulle nog inte säga det var en felaktig ban för jag pratade väldigt högt micken när jag kallade på hjälp och frågade efter sjukvård så det var nog inte en fel bann men det med suntförmnuft och Power gaming jag tycker jag gjorde som man hade gjort i vekligheten jag kallade på hjälp bad dem ringa ambulansen osv. Men han som banna mig kanske inte tycker de men jag tycker jag gjorde rätt som kallade på hjälp och bad folk om hjälp och bad dem ringa ambulansen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad tidigare för power gaming jag blev unbannad efter några timmar för det var mitt fel jag rp inte tillräckligt mycket och därför har jag varit extra noga med att rp så mycket som jag kan däför skrek jag hjälp aj aj vad ont de gör snälla hjälp mig ring sjukvården och det hade man gjort i verkligenheten jag var jätte noga med det för jag blivit tidigare bannad för de, jag lärde mig mycket av de att tänka efter alltid tänka på reglerna och vad man gör så det ska vara så verkligt som möjligt därför gjorde allt som man ska göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på ännu mer vad man ska göra för det ska vara så verkligt som möjligt. Och alltid tänka på reglerna och inte earrape så mycket men det var bara för i verkligheten om du skulle ha ont hade du inte pratat normalt aj aj hjälp man hade ju skrikit de aj aj vad ont de gör snälla hjälp jag behöver hjälp ring sjukvård kan ni hjälpa mig men om vi skulle backa tiden så skulle jag tänka på ännu mer så det skulle vara ännu mer verklig men situationen så gjord jag tillräckligt som man hade gjort i verkligheten men jag hade tänkt på de ännu mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket inte skrika i din mic fast det ska vara verklig för det kan vara riktigt jobbigt för andra så det har jag lärt mig och alltid tänka på reglerna i förstahand så det ska var så verklig som möjligt. Om ni unbannar mig så kommer jag aboslut göra saker annorlunda jag kommer inte skrika i micen jag kommer göra saker ännu mer vekligt än vad jag gjorde innan och det kan jag lova. Jag kommer inte säga saker som man inte hade sagt i verkligheten för jag vill absolut inte bli bannad igen och jag har lärt mig av min ban jag kommer göra många saker annorlunda efter denna ban det lovar jag Förlåt för allt MVH Jonna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka