Accepterad Jonna | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonne

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198816209910/

Ditt Hex-ID: 11000013304abf6

Vad är din discord tagg? Jonne_VP#0164

Vem var det som bannade dig? ^4Sniffax

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lootar människa på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs bannade mig för att jag jag var på piren och min kompis hade trillat ihop och han bad om hjälp så han håller upp händerna och när någon gör de kan man välja antagligen lyfta söka igenom på axlarna och sätta på buntband och då tänkte jag på skoj söka igenom han och ta hans mobil för att skoja me honom men jag blev bannad innan jag han ta hans mobil. Och därför blev jag bannad för jag sökte igenom min kompis på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är på piren som jag brukar vara och jag har på mig en Meko tröja för jag är i tjänst när en kille kallar på mig meko hjälp jag behöver hjälp med bilen sedan kommer det en kille med en bil och kör över min kompis så han flyger ifrån mig och jag springer fram till honom och han säger hjälp mig med att komma upp för han kom inte upp själv så jag säger till han upp med händerna och han gör de, och man får up 4 olika alternativ och jag väljer att jag ska skoja med honom genom att söka igenom honom och ta hans mobil precis när jag börjar söka igenom honom så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte el felaktig ban för man får inte tydligen söka igenom folk på piren villket jag gjorde och alltså bröt jag mot reglerna så ja det var jag som gjorde fel, och det var inte min avsikt att bli bannad jag trodde faktiskt man fick göra de och därför gjorde jag de men fick inte göra de så nu vet jag de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första ban var när jag inte rp när jag krockade men blev unbannad för de också min andra ban var när jag skrek mycket i micken när jag var skadad men blev också unbannd för de. Min tredje ban var krim utan roll jag jobbade som mekanom och jag tog emot swish vilket är att jobab svart alltså Krim utan roll men av alla dessa 3 bans så har jag lärt mig av alla tre och jag har lärt mig av denna också och efter varje ban har de aldrig hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat göra annorlunda var att ta reda på reglerna innan jag gör något sånt här som kanske fel men jag trodde just då i den stunden att man fick för har själv blivit rånad på de sättet just på piren så därför gjorde jag de men bara för han kom undan me de den gången betyder de inte att de är okm att göra om jag känner mig osäker ska jag alltid kolla reglerna och inte bara för någon annan kom undan me de så bara för de är de inte ok. Så de jag hade kunnat göra annorlunda var att kolla reglerna och inte lita på andra folk bara för dem gör något och till nästa gång kommer jag aldrig göra de igen kommer aldrig söka igenom någon igen de va jag hade kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter min ban såklart att inte söka igenom personer på piren även fast de är skoj och på ens kompisar får man inte göra de för de är emot reglerna och jag vill inte bryta mot reglerna för då blir man bannad och det vill jag inte såklart. Och bara för andra person kommer undan med att göra de så betyder de att bara för dem kommer undan me de så är de inte okej att göra de. Om jag är osäker på något fast jag ser en annan person göra de så ska jag inte göra de för han hade bara tur som kom undan men om jag är osäker ska jag alltid ta reda på reglerna så jag vet dem till 100% så jag inte bryter mot reglerna som mina andra avstängningar har jag lärt mig efter dem och har inte gjort samma sak igen för jag lär mig efter mina misstag. Och jag har redan lärt mig efter denna ban att inte söka igenom folk på piren och jag kan lova att jag inte komma göra de igen. Mvh Jonna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka