Nekad Jonna | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonne

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198816209910/

Ditt Hex-ID: 11000013304abf6

Vad är din discord tagg? Jonne#0164

Vem var det som bannade dig? De va Igrmannen

Hur lång tid var din ban? 10 dagar samt indragen Krim o medlem.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för emote abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag och min kompis satt i fängelse och hade 550 minuter och villa göra något slags scenario polisen tog inte min dator då vi kommer på idén om jag ska försöka hacka oss ur fängelse med hjälp av datan jag skriver \me tar up datorn från väskan,/ me börjar hacka säkerhetsdörren,/me lyckas att hacka säkerhets dörren sen gjorde vi emote abuse så vi kom genom dörren men jag kan reglerna och vet att är emote abuse men därför tänkte jag vi kan rpa på jag lyckas hacka säkerhets dörren med hjälp av min datorn. Jag tror staffs bara såg när vi hade kommit ut ur dörren och bannade oss för emote abuse men jag ör inte helt säker och därför bannade staffs mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan var så här vi hade väldigt länge planerat ett butiksrån allt går som de ska osv till vi släpper gisslan vi springer ut min kompis råkar sätta dig i förarsätet och han kommer inte ut eller varken kan köra han buggade sönder vi har clip på de osv vi blir tagna till fängelse vi får 550 minuter. Vi hinner sitta 45 minuter innan jag kommer på att polisen inte tagit min dator som jag hade kvar. Då vi tänkte att vi kunde göra ett roligt scenario, när jag kommer på den briljanta idén att vi ska rpa på att jag hackat säkerhets dörren och jag skriver/me tar up datorn, / me lyckas hacka säkerhetsdärren, och de va då vi emote abuse och kom igenom dörren men vi skulle rpa på att dörren var öppen och sedan när vi kommer ut så är vi på inne gården och där finns inga dörrar bara stängsel och då säger jag, jag kan itne hacka up ett stängsel vi är fast sedan blev vi bannade 10 dagar och av med alla rollerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag skulle säga på ett sätt när jag var Ingame och gjorde det så tänkte jag man får inte emote abusea men man kan väl rpa på att jag hackar dörren med min dator som jag hade, men de fick man inte så de var jag som gjorde fel om man itne fick de men de trodde jag inte innan men nu vet jag och kommer inte göra om de. Så jag de var inte en felaktig ban eller de beror på hur man ser de en staff kanske tycker jag de är ok om man rpa att man hackar dörren med sin data som man har ingame en Annan kanske säger nej de är ban som dem som speccade oss men jag tyckte då när jag gjorde de att de skulle vara ok annars hade jag inte gjort de ju för jag kan reglerna och kan rpa därför ville jag att vi skulle rpa på hacka dörren med min dator som jag hade i ingame.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem tidigare bans var när jag va ny på rp och inte kunde rpa över huvudet taget. Men jag blev godkänt på alla dem bansen och jag lärde mig av dem och på så sät har jag blivit mycket bättre på rp. Och kommit hit idag pga av det. jag älskar det verkligen att rpa på Unive och som Krim osv. Jag lärde mig av mina banns för vill såklart inte bli bannad och av med roller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade mycket väl kunnat göra annorlunda så som skriva en report och fråga om de är ok att rpa på att vi hackar dörren med min dator men de gjorde jag inte gör jag bara gjorde de för jag trodde de va ok. Så om jag skulle spola tbx tiden så hade jag inte först och främst inte gjort de ens och bara suttit av min tid. Om jag kommer till något liknade igen då kommer jag skriva en report och fråga om de är ok att göra så om dem skriver nej så kommer jag självklart inte göra de men om dem skriver de ör ok så gör jag de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av min ban, att alltid skriva en report och komma reglerna innan man gör något som man är osäker på så man inte blir bannad och av med roller som mig och min kompis, och de jag självklart har lärt mig de är inte ok i något scenario att emote abuse även man rpa med att man hackar dörren med en data från blackmarket. Om ni unbannar mig så kommer aldrig emote abuse igen eller rpa på att hacka dörren med en dator. Och jag kommer alltid om jag är osäker att skriva en report och fråga om man kan göra så här och kolla reglerna en gång till så man itne gör något onödigt misstag som vi gjorde. Alltså jag har lärt mig från min ban och de kommer inte upprepa det kan jag lova samt att skriva en report eller reglerna. Om man är osäker
.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka