Nekad Jonna | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonne

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2007

Vad heter du på discord? Jonne#0164

Ditt Hex-ID 11000013304abf6

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det gör jag inte

Vilken ped ansöker du för? Jag ansöker om en tjock ped, eller bara en manlig ped.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Jonne elnour han är 24 år gammal och redan som 8 åring dog hans mamma i cancer detta tog hårt på hela hans familj. Hans pappa jobbade mycket för att kunna försörja familjen Jonne har en lilasyster som är 2 år yngre än Jonne själv Jonne fick laga mat själv tvätta själv diska själv göra läxorna själv hjälpa lilasyster med lxäorna osv. För att Deras pappa jobbade så mycket så när han kom hem från jobbet hade han inte tid han vaer så trött att han gick och la sig direkt när han kom hem.Skolan var inget för Jonne han kände själv att han inte passade in i han skola och han hade inte vänner och han bråkade med alla lärarna osv.Jonne gick också på fottboll och han var duktig på de han visste vad han gjorde han hade mycket intresserade folk som ville ha honom till deras lag men de kostade pengar såklart och de hade Jonnes pappa inte har råd med så han var kvar i fc rosengård men han var fortfarande stjärna de kunde inte någon ta ifrån honom fast han hade gammla skor gamla käder det hindrade inte honom från sin dröm och sin karriär. Ellerjo när Jonne fick nya vänner och de börja ta hans tid och han började inte komma till tränignarna längre och då slutade han på fottboll. Tillslut behövde Jonne byta skola och han kände äntligen att han passade in och han fick vänner som var som honom och som hade växt up på samma sätt Jonne blev tånårig och han hade aldrig gjort något olagligt men hans nya vänner gjorde de hela tiden och de va som en vardag för dem detta drog in Jonne också i skiten. Det började med att baxa lite saker såsom dricka lite godis i småbutiker som coop detta blev också en vardag för jonne och det blev vardagligen. Men en dag fick Jonnes pappa reda på detta och Jonne åkte fast detta fick Jonnes pappa reda på såklart detta förstörde hela hans förtroende för Jonne han blev så besviken och så ledsen och Jonnes pappa kände att de va hans fel så han tog åt sig så mycket och de förändrade så mycket. Men detta stoppade inte Jonne från att sluta efter några år och när Jonne gick ut grundskolan och började gymnasiet så hoppade han av direket och han började me gröve saker nu var de mopeder cyklar person rån mot personer sno deras jackor mobiler airpods osv. Jonne började jobba åt äldre personer som var profosinella inom detta. Jonne började gå med skortsäkervest för att skydda sig själv Jonnes smeknamn som han kallades för var Ferrari detta var för att folk och fiender inte ska veta hans riktiga namn och veta var han bor osv. De va månader av planering slit och svett tårar agrationer då Jonne gjorde sitt första juvel rån dem hade gjort up en plan och hur de exakt skulle gå till men som du vet dem gjorde de rånet gick inte så bra kan jag säga vi alla åkte in vi fick 6 år och som du vet sitter man en trededel i fängelse och sen så hade vi advokat så vi alla fick sitta inne 2 år ni kan ju tänka er va detta gjorde me Jonnes pappa och hur de förstörde honom och hans känslor och hur de arg och besviken Jonnes lilasyster blev hon och hennes pappa var ensamma nu i 2 år vad skulle hända.När Jonne kom ut ur fngelse då fortsatte han bara me de kriminella livet och allt bara fortsatte som innann men Jonne tog sig mer tid åt familjen för nu fattade han hur viktigt de va med familjen och han spenderade mer tid me familjen och tog han som sin lilasyster och om sin pappa. Det blev tyngre saker nu också det började handla om vapen mer pengar nu var de miljoner vi snackade om Jonne kunde köpa rs6 bmw m4 osv. Och Han köpte ett hus till Hans pappa och hans syster. Sedan joinade han ett fletal olika gäng kan blev boss i 1 gäng och blev viceboss i 3 andra gäng.Jonne var grovt kriminella nu han har ett fletal suttit inne i fängelse av flera olika anledningar. För Jonnes lilasyster gick de rakamotsassten hon gick ut skolan med topp betyg och började gymnasiet och allt gick bra för henne villket gjorde Jonne glaf för att de va hans dröm att hon skulle lyckas i livet och attt hans pappa ska ha de bra och att han ska vara stolt över sin dotter. Detta är alt om min karaktär Och vrf en ped skulle bidra med bättre rp är just för att en ped karaktär ser mer gangster ut och jag rpa som gangter och har mycket attityd och det passar bättre med ped karaktär och jag vill ha fast utseende så alla ska veta hur jonne elnour ser ut också och på så sätt blir de bättre rp. Plus jmin karaktär har mycket attityd och rpa mycket som gangster och på så sätt blir de bättre rp med en ped karaktär de är svårt att fixa ett utsenende med en vanlig karakät plus jag vill ha ett fast utsendde. Och en ped ser mer verklig ut och de vet jag skulle bidra med bättre rp för min karaktär. Och folk skulle veta aha de är Jonne ju och de skulle bidra med bättre rp för mig och alla andra.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Att jag rpa som krim klart de är många som gör de. Men jag är inte som alla andra krim jag skjuter inte hit o dit jag försöker göra utvecklade scenario och större scenario och mer längre scenario gemförrt med dem flesta andra krim. Jag ska inte säga att jag är bäst på rp på hela unive de finns många väldigt många bra rpa på unive. Jag rpar med mycket attityt då jag är med i crips också och de skiljer min rpa också från andra. Och när jag gör scenario gör jag inte de för makt och pengar jag gär de för kul och för att utveckla min rp så mycket som möjligt. Och jag försöker alltid hjälpa folk som är nya i rp om jag ser ngn som säger sandstorm visst de är halv ooc men jag är sv så jag kickar dem och skirver säg inte de osv så dem lär dig men sen om dem fortsätter då ska de förtjänna ban.När jag gör kriminella scenario så strävar jag alltid efter suntförnuft och det är de som skiljer min rp från andras.Och jag pratar lite mer ghetto när jag prtar jag använder lite mer slangord och då hade det passat perfekt med en

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en ped för att jag vet att de hade förbättrat min rp först och främst vill jag ha ett fast utseende de blir bättre rp.Och jag vill folk ska tjänna igenom hur jag ser ut så folk ska veta hur just Jonne ser ut. Det som också får mig att vela ha ped är just för att ja har en rätt hög rp nivå och de passar med en ped karaktär. Och de ser bra ut och blir bättre rp när inte alla har samma kropsfrom och samma anisikte form och de är de och jag vet att ped skulle passa min karaktär jätte bra och speccielt jag vill sticka ut från andra skapa roliga scenario med denna ped karaktör och jag har börjar prata lite mer annorlunda de är svårt hur jag ska förklara men jag pratar mer hest de låter annorlunda iaf och de skulle passa med en ped karaktär jätte bra. Jag kommer också ta detta seriöst och infget lallande för jag kommer ta ett vädligt stor ansvar och hålla en väldigt hög rp och det är detta varför jag vill ha en ped karaktär.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mitt mål med Ped är att få en så utvecklade rp som möjligt och få en bra ped som passar min karaktär så de blir så bra rp med ped som möjligt och jag kommer inte misssköta de. Och att folk ska veta att denna ped är just Jonne som använder den för jag är känd i serven och mest i krim rp för att ha mycket attityd och en väldigt bra ledare eller vice och då kommer mitt utsende få ett bra rykte. Mitt andrå mål är att Ped karaktär ska häjlpa mig att få så bra scenario som möjöigt och få en så bra rp runt om mig och min omgivning, men en just ped karaktär som jag helst vill ska bära lite blått men de behöver ablosut inte vara blått. Och att folk i servern ska veta hur Jonne ser ut att aha de är jonne de ser man.En annnan sak som jag vill uppnå med min ped karaktär är att få en så bra rp med min karaktär och runt om mig och jag tror att en ped karaktär skulle bidra med detta. Och att min ped karakät ska se så verklig ut som möjligt. Och jag vill få roliga scenario och mycket välutvecklade scneario med min ped karaktäråDet är mina mål jag vill uppnå med en ped karaktär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka