Nekad Jonna | Ansökan till Ped Karaktär [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonne

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2007

Vad heter du på discord? Jonne#0164

Ditt Hex-ID https://steamcommunity.com/profiles/76561198816209910/

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det gör jag inte

Vilken ped ansöker du för? Jag ansöker inte om ett barn men en ped som ser ung ut och jag har 2 st om jag vet ser unga ut runt 20 år.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär är ung 21 år gammal och jag vet att det finns 2 peds som ser unga ut. Och det har förbättrat rp riktigt mycket för jag har lite ljusare röst och min karaktär är ung och det skulle passa med en ped som ser ung ut.Och på så sätt skulle de bidra med bättre rp.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Att jag rpa som 20 åring osv, Och jag har ljusre röst och det passar då med en 20 åring ped. Och jag rpa krim och med ped hade det bidragit med bättre rp. Och det är väl bara de som skiljer sig mig från andras rp.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Det som får mig att vilja ha ped karaktär är just för att jag tror de skulle förbättra rp för min karakrät är ung, och då hade det passat med en ung ped och däför vill ja ha en ped som är ung.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mitt mål med Ped är att få en så utvecklade rp som möjligt och få en bra ped som passar min karaktär så de blir så bra rp med ped som möjligt och jag kommer inte misssköta de. Mch Jonne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka