Nekad Jonna | Ansökan till Ped Karaktär [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonne

Icke Medlem
Meddelanden
168
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 9 Februari 2007

Vad heter du på discord? Jonne#0164

Ditt Hex-ID 11000013304abf6

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej det gör jag inte

Vilken ped ansöker du för? Jag ansöker om en gaster ped som ser ungre ut, Jag har 3 olika jag vill ha och som jag kan välja emellan.Är nu ocks med i crps hade varit nice med en ped som har blå detaljer och jag vet att det finns nån villket hade passat perfekt.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Jonne elnour han är 24 år gammal och hans mamma dog när han var ung villket bidrog tilll att Jonne fick en svåre upväxt och kom fel sida av lagen alltså den krimminela sidan. Redan som 15 åring började han sno saker så som cyklar, mopeder kläder osv. När han blev äldre bestämde han sig för att detta inte var rätt väg för honom och han har hela tiden i sitt liv älskat bilar. Han fick jobb som Bilmerkaniker men inte efter lång tid hittade Jonne alkohol och droger det slutade med att Jonne tappa allt sit jobb sina pengar. Och det gick bara ut och ut det va då han hittade det krimminela livet igen för att tjäna pengar och kunna försörja sig med sitt dorgmissbruk och alkoholmisbruk. Men efter tiden hjälpte hans grabbar honom med detta och det resulterade till att han slutade me det, men nu var hans fast i de krimminela livet.Jonne var med 4 olika gäng och boss för 1 gäng och vice boss för dem 3 andra. Det som skulle bidra med bättre rp med ped för min karaktär är just för att jag är med crips och vi är blå och jag får ped så skulle jasg vilja ha crips ped och det skulle bidra emd bättre rp. Plus jag är vice i crips och jag bestämmer mycket och det skulle passa med en gansgter ped som är ungre också. Och på så skulle de varit bättre rp.Och jag har lite ljusare röst men med en valing karktär ser dem alltid äldre ut. Men om jag har en ped som är med i crips och cirka 24 år gammal villket skulle varit bra rp och roligare rp för båda mig och andra.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Det som skiljer min rpa är att jag är 14 år gammal och har ljusare röst och det hade passat med en ung cirps ped. Och min karaktär har mycket attytid och mycket engeni villket slkijer min rpa från andras samt att jag har rpa krim cirka 4 månader då jag vet hur man rpa krim. Det jag försöker säga är att min karaktär är väldigt ghetto av sig, men de är svårt att göra utsenedet men en vanlig karaktär och det är är som skiljer min rpa från andras.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Det som får mig att vilja ha ped karaktär är just för att jag tror de skulle förbättra rp för min karakrät är ung, och då hade det passat med en ung ped och däför vill ja ha en ped som är ung. Och det skulle varit bra me en gangster och crips ped som ser ung ut för min karaktär är ung och med i crips och är gangster av sig som har mycket attytid samt mycket engeri och däflr vill jag ha en gansgter ped som har lite blå detaljer men det måste inte vara bara om de finns det hade bidragit med bättre rp ockpå då.Och en till anledning till att jag vill ha ped karaktär är för att jag inom krim rp gör vädligt mycket bra scenario och väl utvecklade scenario och då vill jag ha en gangster ped.

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mitt mål med Ped är att få en så utvecklade rp som möjligt och få en bra ped som passar min karaktär så de blir så bra rp med ped som möjligt och jag kommer inte misssköta de. Och att folk ska veta att denna ped är just Jonne som använder den för jag är känd i serven och mest i krim rp för att ha mycket attityd och en väldigt bra ledare eller vice och då kommer mitt utsende få ett bra rykte. Mitt andrå mål är att Ped karaktär ska häjlpa mig att få så bra scenario som möjöigt och få en så bra rp runt om mig och min omgivning, men en just ped karaktär som jag helst vill ska bära lite blått men de behöver ablosut inte vara blått. Mvh Jonne

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka