Accepterad Jonkyoo | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bo Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Jonkmeister/

Ditt Hex-ID: 11000010d9d87cf

Vad är din discord tagg? Jonkyoo#1337

Vem var det som bannade dig? -WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för : rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag använde en kniv mot en kille då jag inte hade krimroll (vilket jag vet nu att jag får inte använda kniv utan rollen)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. var påväg till banken för att en skulle hämta ut pengar till mig då en sak hade blivit lite fel IC, och när vi kom fram så var det en kille som hade problem med sin bil så tänkte hjälpa han snabbt att reparera den då jag ändå hade repairkits så tänkte vara snäll o hjälpa honom men då kom den en kille o försökte sno hans bil mitt i allt o då frågade jag vad han höll på med o fick inget svar utan då sprang han till min bil o försökte ta den men hade redan låst den... men då vände sig den killen mot oss o började slå han som ägde andra bilen o då sa jag till honom o samtidigt kom min polare ut då från banken så då sprang han o slog honom med så jag sa till honom att komma till min bil o hoppa in vilket han gjorde men då började den killen slå den andra igen så jag hoppade ut igen för att hjälpa första killen men så höll det på ett tag sedan när killen absolut inte lyssna tog jag fram kniven o högg honom en gång och trodde inte att han dog då dem IC sa att han inte dog, så då körde jag mot sjukhuset med första killen som blev slagen då han hade "dött" svimmat av för att lämna honom och påväg upp blev jag bannad då så att säga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel på sätt o vis men tycker kanske att 10 dagar är väldigt mycket då jag använde självförsvar vilket jag tycker gör det en felaktig ban samtidigt men förstår ändå på sätt o vis

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en gång tidigare för VDM dock var det min vän som körde just den gången men den förstod jag till 100% så väntade ut tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? försökt lugna situationen & även användt "/report" funktionen som finns IC och även sprungit där ifrån om han hade fortsatt försöka slå oss igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut har jag det, att jag absolut inte skall använda vapen så som kniv utan krimroll då jag vet NU att jag måste ha om jag skall kunna använda något sådant vilket jag inte visste innan & nu har jag även läst reglerna extra noga så det absolut inte skall fel igen! (skriver igen då min förra blev så himla dålig med förklaring och snabbt ihop slängd & ingen har sagt något om tid innan ny ansökan så frågade en annan som spelar här på unive om man kunde skicka en till o då fick jag ja som svar)

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka