Accepterad Jonkan123. | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spess_

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? spessfnbr

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Svensson och är 21 år gammal han är uppväxt i Uppsala. Som liten var Leif alltid intresserad i bilar, redan som liten var han med sin pappa på många bil träffar hans pappa hade köpt en gammal bil som Leif hela tiden var ute och mekkade med det var allt från motorer till växellådor och mycket annat. Han hade en bra uppväxt med både han mamma och pappa han hade bra betyg i mellan stadiet och efter skolan tog han alltid fram ipaden och tittade på bil videor. Han fick ibland sitta i farsans knä och styra, varje körning var som en dröm för Leif.

Som tonåring skapades hans framtid med att vara i garaget och Mekka. När Leif var 14 så köpte hans pappa en Volvo 240 som dom renoverade tillsammans. Den skinnande lacken och motorn var som att lyssna på musik. Det var då han visst att han ville hålla på med bilar, från försäljning av bilar till att Mekka med bilar var dröm för Leif.

Såklart gick Leif fordom i skolan och efter gymnasiet började hans unga liv som mekkare varje dag var han och titta på bilar och varje dag var ett nytt äventyr efter ett tag så flyttade Leif in i staden unive där han vill hitta nya kompisar som har samma intresse som han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig och även seriös rp för att göra det så roligt för alla. jag är bra med min karaktär och vill även jobba och bidra till servern. jag kommer hålla en social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid bara ska spela för att man själv ska vinna scenariot utan att båda personerna ska ha det roligt och att man inte ska spela för att man själv vill ha pengar eller liknade. håller en bra och seriös rp nivå man ska inte spela för att man själv vill ha pengar eller liknade..

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igenom alla regler. en av dom är RDM det betyder att man dödar nån utan anledning. VDM att man använder sin bil som vapen. Copbait det innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet, T,e,x att man gör donuts rund polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har lite. Jag körde på unive lite förra året men slutade av nån anledning. spelade på unive i cirka 1 månad.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag känner mig klar tack

råkade skriva fel på mitt födelsedatum. är född 2010 15 juni

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka