Accepterad Jonkan123. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spess_

Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058713265/

Ditt Hex-ID: steam:11000014178fab1

Vad är din discord tagg? spessching

Vem var det som bannade dig? påmes gayming

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-25 002256.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade ut och riktade direkt utan att prata med personen vilket jag ångrar väldigt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en person som hade skjutit mot mig vid ett annat tillfälle och åkte då ditt och hoppade ut och kidnappade han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och jag vet att jag har gjort fel och det ångrar jag väldigt mycket. Jag tycker dock att det var kanske en lite väll lång ban då min tidigare historik vara bestod av 1 ban. Jag ber så hemskt om ursäkt för det jag gjorde och det kommer inte hända igen och kommer tänka på att prata först och inte bara hoppa ut direkt. Jag tycker att Påmes gayming tog rätt beslut att banna mig och jag vet att jag har gjort fel och kommer inte göra det igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft 1 tidigare ban men kommer inte ihåg vad det var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat prata med han och inte hoppat ut direkt. Det var dumt av mig och jag ska förbättra mig till nästa gång. Jag hade kunnat frågat han vad han gjorde där och vara mer social.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man inte bara ska hoppa ut och rikta utan att man i första hand alltid ska vara social och prata innan man gör något annat, Jag ber om ursäkt för det jag har gjort och det var väldigt fel av mig. Jag förstår varför han tog detta beslut och det var fel av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka