Nekad Jonkan.1 | Ban Överklagan [Zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonkan.1

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199485563278/

Ditt Hex-ID: steam:11000015aea318e

Vad är din discord tagg? Jonkan.1

Vem var det som bannade dig? Zyphe

Bild på banmeddelande: IMG_7292.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att skjuta på personen i fordonet istället för att skjuta däcken och kunna ha ett bra social rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av 2 gäng bilar och vi pratade och det ledde till bråk och konflikt och då valde de att köra framåt och jag såg det som en chansen att kunna få revansch för att innan de så hade de kidnappat min kompis. Och jag valde att hoppa ut och skjuta mot samma person som kidnappade min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban för att det var mitt fel att jag sköt på personen istället för att smälla däck.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan men det är inga seriösa bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle kunna framföra ett socialt rp istället för att skjuta på personen så kunde jag skjuta däcken och kunna kidnappa killen och ha ett bättre social rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att skjuta däcken och inte på personen för att framföra ett socialt rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka