Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198066238268/
Ditt Hex-ID: 11000010651033c
Vad är din discord tagg? Mr.GoogleHead#9630
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Misstänkt micro
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Oklart, men jag misstänker att det ska stå misstänkt Macro? dvs att jag blev avstängd pga användning av macro
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vaskade guld i ca 1 minut innan jag fick en avstängning
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det nu är Macro användning så anser jag absolut att det är en felaktig avstängning då det inte står någonstans i era regler att man inte får använda sig av ett macro. Ni har i era regler att man inte får använda sig av ett tredjeparts program så som en modmeny eller liknande, vilket jag aldrig har gjort. Jag gick noggrant in på forumets regler innan och läste om det stod något om att man inte får använda sig av macro vilket det inte gör. Därav gjorde jag ett macro som jag bindade till min mus så att jag lättare kunde vaska guld.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig tidigare blivit avstängd eller bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, eftersom det inte står något om macro i era regler är det ju svårt att båda bryta mot en regel som inte finns på pappret och även så göra något annorlunda. Om detta är ett regelbrott, skriv gärna in detta i era regler så det blir mindre chans för missförstånd
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har inte lärt mig något då det inte står i reglerna. Hade detta funnits med hade jag självklart inte använt mig utav det. Det är svårt att veta i förväg om man bryter en regel eller inte om den inte finns liksom.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000010651033c
Vad är din discord tagg? Mr.GoogleHead#9630
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Misstänkt micro
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Oklart, men jag misstänker att det ska stå misstänkt Macro? dvs att jag blev avstängd pga användning av macro
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vaskade guld i ca 1 minut innan jag fick en avstängning
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det nu är Macro användning så anser jag absolut att det är en felaktig avstängning då det inte står någonstans i era regler att man inte får använda sig av ett macro. Ni har i era regler att man inte får använda sig av ett tredjeparts program så som en modmeny eller liknande, vilket jag aldrig har gjort. Jag gick noggrant in på forumets regler innan och läste om det stod något om att man inte får använda sig av macro vilket det inte gör. Därav gjorde jag ett macro som jag bindade till min mus så att jag lättare kunde vaska guld.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig tidigare blivit avstängd eller bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, eftersom det inte står något om macro i era regler är det ju svårt att båda bryta mot en regel som inte finns på pappret och även så göra något annorlunda. Om detta är ett regelbrott, skriv gärna in detta i era regler så det blir mindre chans för missförstånd
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har inte lärt mig något då det inte står i reglerna. Hade detta funnits med hade jag självklart inte använt mig utav det. Det är svårt att veta i förväg om man bryter en regel eller inte om den inte finns liksom.
Har du läst våra regler? Ja