Nekad jonislord22 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonislord22

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jonatan

Vad är ditt discord namn? ludvig_nisse123

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi hassan han är 19 år och är arbetslös men söker jobb. han skulle oxå kunna vara kriminell om han inte hittar något jobb eftersom pengarna måste tjänas. abdi är snäll snabb och bra på att uttrycka sig. han bodde förut i göteborg men flyttar hit nu för att starta ett nytt liv då han va gängkriminell där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp nivå då jag har spelat mycket förr. kan oxå bidra med att försöka få folk att ha bättre rp nivå genom att visa min.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna varje scenario man är med om till exempel person rån eller nån slags vapen scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm=dödar någon utan andledning vdm=ditt fordon som vapen Nlr= dödar någon utan andledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på flertal olika servrar förr och därav kan jag ganska mycket.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är hyfsat erfaren av rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka