JonisGalonis
Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonah
Vad är ditt discord namn? majsisback
Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010
Berätta om din karaktär. Johan björk. Han är 25 år gammal och har snart avslutat med alla sina studier och kan äntligen börja jobba för dröm.
Sin dröm att bli polis har hållit länge ända sen vid 9års åldern har han tyckt att ta fast tjuvar är spännande.
Johan är en väldigt Trevlig och bestämd som person vilket passar in i yrket.
Han är också väldigt Pratglad och Social och har många nära vänner runt om sig som han kan vända sig till när livet är svårt.
Johan hade en bra uppväxt med förståndliga förläldrar som även dom jobbar inom kåren.
Efter gymnasiet tog han några år för att samla ihop en buffert för att sedan ta det sista steget och söka till polisutbildningen.
Nu gäller det bara för Johan att följa sina drömmar och inte låta någon stoppa honom.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med långa utdragna senarion där jag kommer spela för motpartens vinst också för att alla ska tycka att det är roligt att spela på servern. Johan kommer också leva in i sin roll och spela så realistiskt som möjligt för att alla ska få ha roligt och vilja stanna på servern och välja denna server innan alla andra.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka att inte spela för att vinna scenarion utan för att spela FÖR scenariot. Det betyder att man försöker att fördjupa scenariot och dra ut på det i största möjliga mån och det ska vara roligt både för dig och för motparten.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst de flesta regler T.ex VDM: det betyder att man använder ett fordon som ett vapen för att skada någon medvetet, RDM: det betyder att man skadar någon annan spelare med ett vasst föremål eller ett skjutvapen utan anledning, Sunt förlust: Det är att man ska ha ett lågiskt tänkande i bak huvudet hela tiden, varje gång du ska göra något så ska man tänka en extra gång och tänka om jag verkligen skulle göra detta i det verkliga livet. Det är exempel av några av de vanligaste grund reglerna.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag började rollspela för drygt 2år sedan men har tagit en paus från FiveM men vill börja igen. Min första server var just Unive och jag har märkt att antalet spelare på servern har ökat enormt.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Zepta på steam och majsisback på dc
Vad är ditt discord namn? majsisback
Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010
Berätta om din karaktär. Johan björk. Han är 25 år gammal och har snart avslutat med alla sina studier och kan äntligen börja jobba för dröm.
Sin dröm att bli polis har hållit länge ända sen vid 9års åldern har han tyckt att ta fast tjuvar är spännande.
Johan är en väldigt Trevlig och bestämd som person vilket passar in i yrket.
Han är också väldigt Pratglad och Social och har många nära vänner runt om sig som han kan vända sig till när livet är svårt.
Johan hade en bra uppväxt med förståndliga förläldrar som även dom jobbar inom kåren.
Efter gymnasiet tog han några år för att samla ihop en buffert för att sedan ta det sista steget och söka till polisutbildningen.
Nu gäller det bara för Johan att följa sina drömmar och inte låta någon stoppa honom.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med långa utdragna senarion där jag kommer spela för motpartens vinst också för att alla ska tycka att det är roligt att spela på servern. Johan kommer också leva in i sin roll och spela så realistiskt som möjligt för att alla ska få ha roligt och vilja stanna på servern och välja denna server innan alla andra.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka att inte spela för att vinna scenarion utan för att spela FÖR scenariot. Det betyder att man försöker att fördjupa scenariot och dra ut på det i största möjliga mån och det ska vara roligt både för dig och för motparten.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst de flesta regler T.ex VDM: det betyder att man använder ett fordon som ett vapen för att skada någon medvetet, RDM: det betyder att man skadar någon annan spelare med ett vasst föremål eller ett skjutvapen utan anledning, Sunt förlust: Det är att man ska ha ett lågiskt tänkande i bak huvudet hela tiden, varje gång du ska göra något så ska man tänka en extra gång och tänka om jag verkligen skulle göra detta i det verkliga livet. Det är exempel av några av de vanligaste grund reglerna.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag började rollspela för drygt 2år sedan men har tagit en paus från FiveM men vill börja igen. Min första server var just Unive och jag har märkt att antalet spelare på servern har ökat enormt.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Zepta på steam och majsisback på dc