JonisGalonis
Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonah
Vad är ditt discord namn? majsisback
Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Björk och han är 21 år gammal. Johan har bott i värmland i hela sitt liv och har fått en ganska svår uppväxt eftersom hans föräldrar var missbrukare och kunde ej ta hand om Johan. Det ledde till att Johan också började gå i hans föräldrars spår och missade hela hans skolgång och behövde tillslut få pengar när han flyttade hemifrån vid åldern 17. Så han började gå åt fel håll och började göra tjänster åt kriminella gäng och fick då en ganska stabil ekonomi men det skulle inte hålla mycket längre till för när han flyttade från värmland där han hade massor av kontakter och fick massa pengar så förlorade han nästan alla kompisar och kontakter och fick då inte in sina pengar eftersom han flyttade till Unive. Det var då hela hans liv förändrades. Han gick på gatan påväg hem till sitt nya hem och såg då arbetsförmedlingen. Han tänkte ``Där kan jag nog hitta något jobb som passar mig``
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna prestera med en hög och seriös RPnivå där jag aldrig ska bryta mot några regler. Jag kommer också försöka utveckla RP senariorna genom att försöka dra ut på dom och T.ex ge polisen en chans att typ stanna en för få en roligare RP både för mig och för Motpatens sida istället för att bara trycka gasen i botten och upp i bergen där de aldrig hittar dig.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka att inte spela för att vinna scenarion utan för att spela FÖR scenariot. Det betyder att man försöker att fördjupa scenariot och dra ut på det i största möjliga mån och det ska vara roligt både för dig och för motparten.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst de flesta regler T.ex VDM: det betyder att man använder ett fordon som ett vapen för att skada någon medvetet, RDM: det betyder att man skadar någon annan spelare med ett vasst föremål eller ett skjutvapen utan anledning, Sunt förlust: Det är att man ska ha ett lågiskt tänkande i bak huvudet hela tiden, varje gång du ska göra något så ska man tänka en extra gång och tänka om jag verkligen skulle göra detta i det verkliga livet. Det är exempel av några av de vanligaste grund reglerna.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har Roleplayat i drygt 1 år och är därför väldigt erfaren och medveten om alla regler som finns.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Zepta på steam och majsisback på dc
Vad är ditt discord namn? majsisback
Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Björk och han är 21 år gammal. Johan har bott i värmland i hela sitt liv och har fått en ganska svår uppväxt eftersom hans föräldrar var missbrukare och kunde ej ta hand om Johan. Det ledde till att Johan också började gå i hans föräldrars spår och missade hela hans skolgång och behövde tillslut få pengar när han flyttade hemifrån vid åldern 17. Så han började gå åt fel håll och började göra tjänster åt kriminella gäng och fick då en ganska stabil ekonomi men det skulle inte hålla mycket längre till för när han flyttade från värmland där han hade massor av kontakter och fick massa pengar så förlorade han nästan alla kompisar och kontakter och fick då inte in sina pengar eftersom han flyttade till Unive. Det var då hela hans liv förändrades. Han gick på gatan påväg hem till sitt nya hem och såg då arbetsförmedlingen. Han tänkte ``Där kan jag nog hitta något jobb som passar mig``
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna prestera med en hög och seriös RPnivå där jag aldrig ska bryta mot några regler. Jag kommer också försöka utveckla RP senariorna genom att försöka dra ut på dom och T.ex ge polisen en chans att typ stanna en för få en roligare RP både för mig och för Motpatens sida istället för att bara trycka gasen i botten och upp i bergen där de aldrig hittar dig.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka att inte spela för att vinna scenarion utan för att spela FÖR scenariot. Det betyder att man försöker att fördjupa scenariot och dra ut på det i största möjliga mån och det ska vara roligt både för dig och för motparten.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst de flesta regler T.ex VDM: det betyder att man använder ett fordon som ett vapen för att skada någon medvetet, RDM: det betyder att man skadar någon annan spelare med ett vasst föremål eller ett skjutvapen utan anledning, Sunt förlust: Det är att man ska ha ett lågiskt tänkande i bak huvudet hela tiden, varje gång du ska göra något så ska man tänka en extra gång och tänka om jag verkligen skulle göra detta i det verkliga livet. Det är exempel av några av de vanligaste grund reglerna.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har Roleplayat i drygt 1 år och är därför väldigt erfaren och medveten om alla regler som finns.
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Zepta på steam och majsisback på dc