Accepterad JonisGalonis | Ban Överklagan [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JonisGalonis

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198170075937/

Ditt Hex-ID: 76561198170075937

Vad är din discord tagg? majsisback eller Zepta0

Vem var det som bannade dig? Sickan

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag böev bannad PGA jag använde en polisbil utan att jag var utbildad tydligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i rockford garaget och en studerande kom till mig och ville patrullera. Jag säger att jag ej får köra bil men han sa att de har ändrat reglerna eller kraven för att få köra fordon. Jag frågar YP i radion och han säger M1. Jag är M1 och tar då en målad bil och börjar patrullera. Sedan kommer en staff och börjar prata i mitt huvud och frågar efter mitt DC namn. 2 sekunder efter så blir jag bannad i 4 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är ej bannad längre men har ej mina roller kvar. Anl till att det var en felaktig ban var eftersom reglerna var ändrade och M1 och uppåt fick köra polisbil utan en speciell utb. Denna staff hade tydligen ej varit uppdaterad. Jag frågade även i radion till YB och han sa att det var okej. Jag hade ändå ingen tid öbver så jag väntade ut bannan men nu när jag skulle in på utbildning så har jag inga roller kvar. Man skulle inte kunna få lite info om vad som händer? Jag fick ingen info om indragna roller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 9 tidigare bans. 8 av dom är ifrån 2021 och 1 är du för drygt en vecka sen. De från 2021 var jag ganska så ny till FiveM och kunde inga regler. Jag har spelat nu i 2,5 år. (Har haft pauser) Men är nu en mycket erfaren RPare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske göra överklagan lite tidigare eler direkt efter händelsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag komemr fortsätta att RPa som vanligt. Tror detta var ett missförstånd mellan staffen och mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Är redan unbannad men mina roller fick jag ej tillbaka. Vet ej varför dom försvann i DC. Är även icke medlem ig.

Tillbaka