Nekad JonisGalonis | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonisGalonis

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonah

Ditt discordnamn: majsisback

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? När jag fick en ping om att ni behövde flera staffs så var det ju ingen tvekan om att ansöka eftersom jag känner mig mogen o sugen på att prova på staff arbetet.
Men jag vill bli staff eftersom jag jobbar inom sjukvården o märker att folk bara springer in o lämnar folk eller är as otrevliga vilket ej brukar förekomma i värkliga livet när man jobbar.
Jag vill ha staff kommandon för att både kunna hjälpa folk eller ge dem varning om de ej RPar bra.
Men jag vill också bli staff eftersom jag vill vara en del av servern som förbättrar o bygger upp servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att folk som slänger in personer i sjukan eller är sjukt otrevliga ej borde vara på servern eftersom det ej är så man reagerar när ens kompis är döende. Man borde ju ändå va lite ledsen men de bara skriker att de behöver hjälp med non respekt mot andra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer ju informera alla andra staffs att det är mycket aktivitet vid T.ex sjukan o så kommer jag vara en del o specca där så inte andra arbetare behöver bli utsatta för tråkig RP.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att en staff både ska vara lite sträng men i första hand väldigt trevlig o bemöta medlemmarna med respekt o förklarar vad hen har gjort fel innan men ger dem en varning.
En staff är inte staff för att det är kul att banna folk utan det är för att hjälpa folk att INTE bli bannade. Man borde ej vara så hård om hen ej visste men man ska ändå vara väldigt tydlig när man pratar för att det ska gå in o stanna i deras huve.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RP o Staff kommer jag typ dela lika.
Man ksk RPar lite men så blir det kaos då kan man specca vilka som gör kaos en stund sen RPa lite.
Man RPar samtidigt som man är staff kan man säga. Vet ej om ma får det men det skulle vara skönt.
O mitt privat liv kommer jag fof göra allt jag behöver o vill men när jag ej har något o göra kan man komma in på servern o ha kul.

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela på Unive år 2023 på vintern men tog en paus i några månader men börja igen men jag spelade på andra servrar i ungefär 2 år innan men sen bytte jag hit.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja och nej. Jag har varit helper på en liten server så jag vet ju ej hur det är på en stor server som Unive men jag vet ju alla server regler OSV.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka