Nekad JonisGalonis | Ansökan till Servervakt [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonisGalonis

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonah

Vad heter du på discord? majsisback

Vad är ditt Hex:ID steam:11000010c817321

Ange ditt födelsedatum 19 September 2024

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer kunna vara aktiv ungefär 1-4 timmar per dag beroende om det är helg eller inte.
Kommer RPa som sjukvårdare och samtidigt vara server vakt vilket underlättar arbetet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Började spela förra vintern sen tog jag en paus o börja nu igen för några månader sen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8ggr. 2ggr senaste månaden de andra 6 var från 2021.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakter, det är vi som avlastar staff teamet, som servervakt ska du fortsätta rollspela som vanligt bara att du har extra koll på hur spelare beter sig, speciellt vid allmänna platser och jag som sjukvårdare kan se väldigt mycket lall på sjukhuset när jag håller på och hjälper medvetslösa personer. Jag vill vara med och hjälpa servern emot människor som inte kan bete sig. Det är inte alltid staffs kan se regelbrott och sånt, därför finns vi för att hjälpa till. det finns olika commands som servervakt, det finns /toggleid = du kan se allas spelares ID, /kick = du kan kicka personer genom deras id och skriva en anledning varför, till exempel om en person har stått afk en längre period. /svban = du kan banna en spelare i 1 timme men du måste dokumentera det på discord, med klipp bevis vid regelbrottet. /dv = du kan ta bort bilar som är i närheten av dig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara server vakt eftersom jag jobbar inom sjukvården o där sker väldgt mycket Fail RP och Fear RP samt Power gaming. Folk RPar ej på skador dom säger att dom har o direkt när jag åter upplivat dem klart så sticker dom.
Så anlendningen är för jag vill kunna specca och se till att regler ej bryts på sjukhuset främst.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse betyder att man använder sina commands man har IG för att underlätta spelet för sig själv T.ex TPa till ställen heala sigf själv eller andra OSV

Nekad.

Anledning: Du har inte tagit muntlig intervju på 48h

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Din servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka