Accepterad jonis1536 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kilejjr7

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonis

Ditt discordnamn: kilejjr7

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag vill hjälpa till med att förbättra servern så mkt jag kan, jag vill se till så att dom nya som kommer till server får en bra bild på unive och anser att alla på server har en bra och unik RP, Jag vill också förbättra inom rpn då jag sett ganska mkt regelbrott och då kunna lösa problemen, j Jag är aktiv på dagarna och har tid för staff arbete. vill påstå att jag kommer vara ett positivt tillägg till staffteamet som en aktiv och kompetent helper.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker mkt fungerar på unive, men så finns de också vissa saker som inte fungerar så bra, och de är väll då när de sker regelbrott och de är därför jag skulle vilja gå med i staffteamet då jag hade hjälpt mkt och vara till god hjälp både för staffs samt spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staffteamet kommer ta åtgärder på hur beteendet ser ut i communityn vi kommer tillsammans jobba för en bra RP som kan blanda in kriminella med polisen och på så sätt göra en roligare RP för båda parterna.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? De viktigt att agera professionellt just för att man ska representera servern, Man ska behandla folk på servern bra, dom ska känna sig bekväma med oss staffs. vi ska kunna kommunicera med folk på servern för att få saker och ting att förbättra sig, Man ska kunna ta ansvar som staff för att förbättra servern och inte bara bli staff för att kunna abuse sina perms, de finns tillfällen där folk bara vill bli staff för att kunna har perms ingameoch de är n´ågot jag inte tycker är ok.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Om de är vardagar runt 3 till 10 på kvällen. om de är helg då är de från när jag vaknar till hur länge jag vill, så jag är aktiv ovasätt.

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader ungefär

Har du tidigare erfarenheter som staff? aa jag har varit sv en gång tidigare sen har jag också vänner som varit staff och då har dom förklarat ganska mkt så jag skulle säga att jag har ganska mkt koll på de.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? inte riktigt. vill lära mig allt,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka