Accepterad Joni Tervelainen | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KOSKENKORVA07

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? koskenkorva07

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joni Tervelainen och är 25 år gammal, Joni strävar efter att få bli en mekaniker hos mekonomen eller pb customs. Joni har velat jobba med bilar ända sedan han var liten, sen han var cirka 4 år gammal. Han har varit runt familje medlemmar som också har bilintressen och som meckat med bilar och även hjälp dem. Joni älskar även att köra runt i bilar, hans favorit bilar är bland annat bmw. När han kör bilar så fylls han av glädje, adrenalin och lycklighet. Det är hans intresse och hobby. Joni är som person väldigt glad, positiv, etisk, snäll. Joni försöker även alltid att följa lagen. Joni har också samlat pengar till en BMW och när han jobbat ihop pengar från mekonomen eller pb customs så ska han köpa sin drömbil och åka runt i staden, och stolt visa upp sin nya bil för andra människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en positiv rp upplevelse eftersom att jag rp:at förut och kollar mycket på youtube, b.la folk som spelar unive. Jag följer även regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska försöka förbättra situationen på både min och motpartens sida. Detta gör så att det blir en bättre rp och att scenariot lindras enklare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst igenom reglerna . RDM (Random Deathmatch) innebär att om din vän hamnar i bråk, är det inte tillåtet för dig att ingripa t.ex att attackera personen eller på något annat sätt. FEAR RP är då exempelvis du åker är i en parkering mitt under natten så dyker dte upp beväpnade personer som försöker råna dig så vill du helst komma ut ur situationen så lindrigt som möjligt , Så om det innebär att du måste ge dina ägodelar så måste du göra det. Cop bait innebär att du inte får reta polisen på något sätt för att få deras uppmärksammhet så dom kan t.ex jaga dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har bland annat rollspelat på en massa andra spel och servrar så jag vet hur det går till. Jag har även haft

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kan mycket och kört mycket RP innan så vet hur det går till. Samt så har jag sett mycket videos på Unive gameplay och annat.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka