Accepterad Jonathanmb | Whitelist ansökning [Tilda, Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonathanmb

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198307955133/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jonathanmb1#9376

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2001

Berätta om din karaktär. född 1998-05-29 = 22 år

Född i sverige och förlädrarna är svenskar, Han är lite lyxigare person och framgångsrik
och han har alltid levit i ett lyxigare område och han ska nu komma till Oxbacken för att jobba som bilförsäljare som hans pappa har gjort hela sitt liv.

Problem som min karaktär kommer ha är att hans mamma lämnade han och hans pappa när Mattias var 15 år, Hans mamma lämnade dom när hon fick cancer och
Mattias har haft svårt i skolan från ettan till nian för att han har dyslexi och han fick reda på det när han skulle sluta nian så han hade inte bra betyg så han kom aldrig
in på gymnasiet så nu vill han bevisa att han kan få ett bra jobb utan att ha en gymnasieutbildning

hans strength är att han är väldigt bra på att prata och sälja så att han skulle kunna sälja sand i öknen.
Men hans weaknesses är att han kan ha svårt att lita på folk för att han blivit mobbad väldigt mycket för att han föddes i en rik familj och att han inte har en gymnasieutbildning och han kan bli ledsen väldigt snabbt för att han har förlorat sin mamma när han var så ung

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med roligt rp och jag vill bara ha roligt och jag vill att alla andra som jag spelar med har roligt, Sen så är jag väldigt snäll och vill ge tillbaka väldigt mycket kärlek till hela communityt, det är lite av det jag kommer att bidra med här.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Lite som jag skrev ovanför här så vill jag bli whitelistad för att jag vill ha roligt, träffa nya människor och rollspela

Hur många timmar har du på FiveM? 2.7 timmar

Hur hittade du Multistaden? streams och från andra discord servrar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spela inte på några andra servrar just nu men har skickat en ansökan på NonStopRP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka