Accepterad jonathanjensen7 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan jensen

Vad är ditt discord namn? jensen7546/jensen

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Larsson. Han är 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han e lugn, snäll och han kan bli förbannad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fredrik Larsson är en individ som är 29år som hamnade snett i tidig ålder, då hans pappa tog med honom på jobb redan som 9 åring. efter att verksamheten hållit på ett tag slutade det med att Fredriks far åkte fast och 9åriga Fredrik blev efter detta fosterhems placerad o börjar i en skola och träffar nya vänner som håller på med lite kriminella saker o han följer med dom senare under hans skol gång och lär sig lite mer av hans vänner om hur man gör snabba pengar, snor bilar och mycket mer och nu är han trött på att flytta till olika städer o bestämmer sig för att stanna i en stad nu o försöka hitta andra vänner som är mer lagliga o mer skötsamma. Och leta jobb eller gå med i gäng och utveckla mina framtidplaner

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med ett roligt och seriöst RP. Där man inte lallar o spelar ut på ett dåligt RP. Och ett socialt RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. de gör så att scenariot o så blir kul o mer roligare för båda sidorna o inte bara för den ena

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, va i ett krim gäng och vi tog två pers bakom en firma mitt i natten och kommer dit då dom i gänget riktar vapen osv så tänker bara spontat att jag drar fram kniv o sen bannad för jag hade skjutit vilket inte stämmer. Lärde mig av att inte dra fram kniv elr så bakom en firma.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming. Tex att man ska rpa sina skador, c-logg är att man stängar ner spelet tex i ett scenario och inte ha planer på att logga tbx in igen NLR är att man minns scenariot efter man dött o går o pratar om va som hände.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är rätt lugn som person, Lätt o kunna prata med.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka