Accepterad jonathan242424 | Whitelist ansökning [Benim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonathan242424

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999390381/

Vad är ditt namn i verkligheten? jonathan

Vad är ditt discord namn? jonte#8958

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karktär är en glad och positiv person som inte är så mycket för brott eller göra personer illa. Han är 21 år gammal. Karaktären kan ha humörsvängningar då och då så man ska inte bli förvånad om han blir arg och våldsam. Hans dröm är att få köpa en finare bil än vad han har för tillfället. Han är väldigt bilintresserad och han har vart det sedan han var väldigt ung. gammal. det bästa han vet är att få vara inblandad i olika event som har bilar inblandat och olika sorters av street races. min karaktär gillar verkligen att köra cross eller fyrhjuling på sin fritid för att han har gjort det sedan han var liten.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med mycket positiv energi och kunna bygga mitt ryckte så bra som möjligt. Varför just jag för jag är en arrangerad kille som verkligen vill göra allt för servern ska bli mycket bättre och jag har jobbat mycket med kodning inom plugins till servrar så kan hjälpa servern mycket om ni behöver. Jag skulle vara den perfekta personen för att bli whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker denna är bra och vill gärna börja jobba och vill utvecla rp så mycket det går från mi sida

Hur hittade du Multistaden? av en vän som sa att den va sariös

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska va med i securitas

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? inte någon

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka