Accepterad Jonathan123456 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kly79

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
165
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattis

Vad heter du på discord? kly#1286

Ange ditt födelsedatum 19 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så kan jag vara online mellan typ 15:00 - 22:00 de mesta dagarna och på helger så är det såklart mer, oftast kan det vara mellan 12:00-05:00. Men såklart kan det variera.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive i en månad nu, men även om jag endast varit medlem kort har jag ändå lyckats lära mig väldigt mycket på kort tid. Har typ 250 timmar på Unive på denna korta tid.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger, de flesta är från när jag var icke medlem. Kunde inte lägga in en bild här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är ett helt enkelt hålla servern på en lite bättre RP nivå, när t.ex staffs inte speccar så kan svs underlätta för dem genom att själva ta hand om det när de märker att regelbrott utförs, det gör det lättare för staffsen och hjälper Unive uppnå en bättre RP nivå. Man kan kicka folk och svbanna dem men om man märker att det är ett grövre regelbrott så kan man få hjälp att förlänga den av staffs. Om någon dör av en bugg så kan en sv alltid hjälpa med revive genom att skriva /revive (id).

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledningen till att jag vill bli sv är för att jag vill kunna göra mer för servern, jag har kanske inte spelat här så länge som andra men jag känner fortfarande att jag har utvecklat min RP på Unive fort och vill nu kunna hjälpa andra tycka Unive är roligare och få en större uppgift själv.
Jag tar reglerna på allvar och vill att andra också ska göra det vilket också är ett av mina mål som sv, eftersom jag har märkt att folk väldigt ofta kan bryta mot regelbrott så kan jag lättare motverka det som sv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel på när någon abusear sin sv är att man t.ex revivar sin kompis bara för att de frågor när det är helt failrp, det kan va att man använder det i skottlossningar och revivear dem som är på sin sida. Det kan också vara att man dvar en bil med dålig anledning eller att man kickar / revivear någon med dålig anledning. Men om man ska förklara det i en mening så är det att man använder sina sv förmågor för att få fördel för sig själv.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 h på dig att ta din intervju.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, bra svar och väldigt mogen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka