Nekad Jonathan1234 | Chef-jobb ansökan [Securitas] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,999
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte#0022

Hur gammal är du? 11år snart 12år

Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 1 år men har råkat lämnat discorden så det står just nu 8 juni.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Aktiviteten:

Det är viktigt att vara i tjänst och arbeta på ett flitigt sätt. Hur jag kommer få upp aktiviteten är att anställa fler, göra jobbet roligare och visa att många kan bli det och ta många interljuven detta kommer jag utveckla med att fixa en ansökan till rekryterare. Kommer förklara mer om det sen. Men om jag har många rekryterare som har visat ett intresse för yrket och att de kommer anställa fler så bygger vi upp det.

Rekryterare:
Att vara rekryterare är en stor del med yrket då ska man ha visat följande kunskaper: Minst vara veteran-vakt, ska ha skrivit en bra ansökan, man ska vara aktiv som rekryterare, jag kommer självklart dela ut priser till den som anställer flest. Man ska skriva ut och dokumentera när man har anställt en. Om jag ser att Rekryterarna inte kan bete sig så kommer jag ska varningar till dom. Och lite andra saker som jag kommer på lite senare. De ska också ta med lite kunskaper.

Utbildningar:
Utbildningar inom Securitas är en av det viktigaste som finns. Det här är det enda sättet att komma vidare i kåren. Jag kommer fixa många utbildningar som är bra inget lall. jag kommer fixa utbildare inom de olika utbildningar. Så kraven för att bli utbildare är följande: Man ska vara mins Veteran-vakt, bra ansökan, ha jobbat här länge, veta hur man bete sig på en utbildning och veta lite andra saker. Jag kommer då fixa en ansökan med lite allmäna frågor. Men jag kommer också ha folk som är utbildare fast under utbildning alltså de ska lära sig att bli utbildare.

Radion:
Radion används till många saker den måste då användas på rätt sätt och inte fel. Vi kan ta lite saker som jag inte vill ska vara i radion: Första saken är saker som inte ingår i yrket t.e.x om de snackar vad de ska äta för mat imorgon, skrika i radion ska absolut inte vara i radion, man ska kunna snacka i radion med en lugn ton OSV. Saker som man ska veta och som jag vill ska vara i radion: Man ska alltid tänka utifrån de fyra t:ena det står för tänk, tryck, tala, tydligt d.v.s man tänker först vad man ska säga man trycker på radio knappen man talar och man talar tydligt. Man ska också inte sitta och snacka i en minut man ska bara så kortfattat som möjligt men så man förstår. Om jag ser att radion inte fungerar när jag ändå säger till så kommer jag tillslut vara hårdare med radion, med t.e.x att ge de radio varningar, sparken om de absolut inte lyssnar på oss. Jag kommer ha en person som är ansvarig inom radion.

Tjänste vapen:
Våran utrustning ska inte missbrukas det ska användas på rätt sätt. Man ska t.e.x inte ta fram en tazer de första man gör man ska utgå från våldstrappan t.e.x vålden vi använder är grön-batong och gul-tazer man ska först ta fram batongen om det är slagsmål sen om det behövs så tar man fram tasern. Utbildningar inom vapen-avdelningen jag kommer ha personen som ansvar inom det. De kommer då kolla på hur folk använder vapnerna OSV. Man ska kunna veta mycket om tasern om man inte vet mycket förtjänar man inte ha den.

Hur en bra chef är enligt mig: En chef enligt mig ska visa att man har erfanheter inom yrket, visa respekt till kollegorna, de ska driva jobbet framåt vara mycket aktiv. De ska följa alla Securitas regler. De ska även köra lagligt. Som alla andra. De ska inte tro att de kan göra vad de vill.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfanheter t.ex jag har varit chef över mekko, RTJ och jönssons.
Sjukvårdens Rp:n

Hlr:
står för hjärt och lugn räddning man ska göra 30 bröstkompistoner och 2 mun mot mun. Men om personen har vatten i lungorna så ska man göra 5 mun mot mun.

L-abc-e modellen:
L-står för livsfarligt läge t.e.x om personen är i en brand så ska personen flyttas till en säker plats.

B-står för blödning man ska undersöka om personen har någon blödning.

Vi har A-står för andning t.e.x man ska skapa en fri luftväg.

C-står för chock t.e.x om en person befinner sig i ett chocktillstånd så ska man lägga personen i ett stabilt sido läge. Man ska inte heller mata eller ge personen dricka.

E det står för exponerning- man ska undersöka från topp till tå om personen har någon skada och man ska skydda personen från någon gas eller andra farliga ämnen.

Jag kommer även skapa en sjukvårdsutbildning där de lär sig vad detta sakerna.

Jag har jobbat här innan och var under ledningen. Så jag vet mycket inom detta yrket hur vi arbetar jag har varit och hjälpt till på utbildningar så jag vet hur man håller i de. Jag bet hur man driver företaget framåt. Jag kommer försöka stanna här så mycket som möljigt.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndagar: 15:00-20:30
Tisdagar: 15:00-19:30
Onsdagar: 15:00-19:30
Torsdagar: 15:00-20:00
Fredagar: 14:50-24:00
Lördagar: 11:00-24:00
Söndagar: 12:00-21:30

Den veckan jag har prov:
Måndagar: 15:00-18:30
Tisdagar: 14:55-20:30
Onsdagar: 15:00-18:30
Torsdagar: 14:55-20:30
Fredagar: 14:20-24:00

Detta kan ändras beroende på skolan eller om det händer något annat i IRL livet. Har just nu prov så dessa tider stämmer inte just nu men de kommer stämma vecka 43.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej och hade aldrig gjort det!

Har du läst våra Regler? Ja alla!

Senast ändrad:
Jag vill bara förmedla att jag kommer vara inaktiv pga har ett prov i skolan snart som jag ska plugga till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka