Nekad Jonathan1234 | Chef-jobb ansökan [GSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonte.1

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
1,983
Reaction score
75
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet pizzeria.

Vad heter du IRL? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonte#0022

Hur gammal är du? Jag är 11 år snart 12 år. Om ni bortser från min ålder så kommer jag vara en modig chef, en aktiv och en lärorik chef med nya mål varje vecka.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ca spelat här 1 år men har råkat lämna dc så det står den juni 8 men det stämmer inte.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Innan jag börjar vill jag säga en sak, jag rpar kriminell just nu och jag kan förstå att ni vill att de företag ska byggas upp, så jag kommer mest lägga mer tid på chefs arbetet än krim.

Aktivitet: Aktiviteten är så himla dålig nu för tiden det finns ingen rp hos gsp! Och det ska ändras genom att jag ska bygga upp det med mer anställda, folk som vill stanna länge på yrket och som visar kunskaper samt folk som är aktiva. Jag måste såklart ha hjälp av folk som kan hjälpa till med att anställa men det kommer senare. Folk vill kanske ej heller jobba pga de tycker att det är tråkigt så om jag bli chef då kommer jag fråga alla varför de är så dött och varför alla tycker att det är tråkigt.

Jag har även några planer inför det. T.e.x med den sociala rpn att den ska byggas upp då blir det mer roligare för båda parterna. Jag kan göra olika events med olika företag där vi är på plats och delar ut pizzor. Jag kommer även göra så att vi delar ut pizzor mer än att de kommer till lokalen och får den färdig där, då tänker jag att provanställda som ska lära sig saker inom yrket får gå en lite kurs med mig för att de ska bli anställda t.e.x som en grundutbildning där de lär sig hur man beter sig och hur man kör våra tjänstefordon. Då tycker jag att den sociala rpn blir mycket mer roligare. Då blir det mer roligare både för oss och för andra.

Jag kommer också bidra med ett stabilt företag som kommer vara aktiva mest på kvällarna men även eftermiddagen, med bra anställda, bra kundbemötande osv.

Rekryterare: Att vara personal-ansvarig är en stor del av yrkets framgång. De kommer vara min hjälp redare med att anställa folk så vi får äntligen upp aktiviteten igen! Det kommer även vara ett av mina mål. Jag kommer ha mål varje vecka som mina anställda men både jag ska försöka klara av. Mina framtida mål: Att bygga upp företaget med en bra och stabil process, bra aktivitet, bra kundbemötande, folk som vet hur man rpar med /me på ett bra sätt. Sen kommer jag se vad som kommer här näst med målen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag skulle säga att jag har mycket erfanheter inom just denna postion som chef pga, jag har varit chef över många yrken tidigare så som: jönssons, mekko och rtj. Från de yrkerna har jag lärt mig hur man håller uppe ett företag på ett bra och roligt sätt. Jag vet hur man utökar aktiviteten, med bra anställda, hur man bygger upp den sociala rpn vet jag också hur man gör det kan vara att vi på gsp åker till bahams och festar samt att vi kanske har lite fester i vår lokal, men även när vi levererar pizzor. Jag som chef kommer vara mycket aktiv och hjälpa till att anställa folk men även i kassan. Jag lovar att den gång att jag kommer stanna här länge och visa att jag kommer göra någonting åt gsp så det blir mer roligare att jobba hos oss. Jag tror att jag kommer fixa detta galant pga när jag var chef över de andra yrkerna funkade de jätte bra vi var aktiva samt folk tyckte om mig som chef både mina anställda men även allmänheten.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 14:55-20:30 [Med pauser]

Helger/Lov: 11:00-24:00 [Med pauser]

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja alla.

+rep väldigt bra och utvecklad ansökan, samt varit chef på tidigare yrken med stora erfaren heter. Stor + rep!!

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka