- Meddelanden
- 2,024
- Reaction score
- 76
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad heter du på discord? Jonte#0022
Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar oftast på skoldagar 15:30-20:30 Helger/lov är det 12:00-24:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem typ 3-4,5 månader. Har typ 200 timmar på fivem.
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Jonathan%20Tegsell/Pictures/Saved%20Pictures/Sk%C3%A4rmbild%202022-07-30%20152410.png
Har du varit blacklistad någon gång? Ja
Vad är en servervakt enligt dig? Innan jag börjar är det en sak angående jag har varit blacklistad det var en felaktig pga jag var på en utbildning på sjukvården jag skulle sätta mig på en stol sen så blev jag bannad jag blev unbannad efter 5-10min de i support sa att det var en felaktig eftersom de bad mig att skärmdela om jag hade laddat ner något som är en skada mot servern men de hade jag ej den som bannade mig satt ej i support med mig men den personen listade ut det själv att det var en felaktig ban på mig jag hoppas att jag ändå kan ansöka till att bli sv vakt men nu återgår vi till vad en servervakt är för mig. En servervakt är en helt vanlig person på servern, som hjälper till med att underlätta Staff teamet med att hålla ordning och reda på servern med olika saker som /kick eller /svban för de som ej kan bete sig. Som servervakt rensar man också trasiga bilar då skriver man /dv det gör man endas om det är en bil som står helt afk på gatan och ägaren är ej vid den. En servervakt ska kunna alla regler, reglerna måste servervakter ha koll på för annars kan de ej veta vad som är rätt eller fel t.e.x när en sv vakt ska banna en som måste lära sig hur man beter sig. Det är också viktig för en sv vakt att våga banna sina kompisar om de gör fel annars tycker jag att det är korruption inom sv rollen.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig för att jag är väldigt mycket aktiv, jag har varit sv vakt innan, jag vet hur man beter sig, jag har mycket goda kunskaper inom att vara sv vakt, jag är lämplig för att jag kan ta återgärder på vem som helst, om de sker ett regelebrott då, jag kommer då ta mycket konsekvenser med den personen då, jag kommer lära folk hur man rpar det kan jag då göra t.e.x om de sker ett regelbrott så kan jag skriva utvecklat varför jag valde just att ta konsekvenser med dig, då de måste lära sig av sina misstag, så de kan göra bättre av sig nästa gång.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en personer som kan rpa, som ej bryter mot några regelbrott. En bra servervakt ska då kunna dessa kraven:
Ska kunna ta återgärder mot alla. Man ska kunna ta ansvar till andra personer som ska kunna lära sig rpa då jag menar att omgivningen ska bli bättre på att rpa. Men man ska inte göra detta som servervakt det är att man ska ej leta efter fel, man ska låta felen kommer till en. Man får ej abusa det kan vara att man kickar folk för sin egna föredel kan t.e.x att man vill vinna i ett scenarion men man kan ej alltid vinna. Man ska ej heller använda /toggleid i scenarion.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är då att man använder sina perms d.v.s sina /kick, /svban och /revive för sina egna fördelar det är abuse samt om du använder /toggleid i scenarion t.e.x om det är en gäng stormning då kan du använda /toggleid som abuse vilket är helt fel! Men då kan du se deras id genom väggar. Men om du inte är i ett scenarion och du använder /toggleid som kolla på folk genom väggar jag tycker att det är fel du kan ej ta information från deras id om de är genom en annan vägg då kan du som sagt ej information att personen är där. Man kan också abusa /revive vilket är helt fel det kan vara t.e.x du blir skjuten till döds av några kriminella eller några andra personer och du t.e.x har ett jätte dyrt föremål på dig som du ej vill förlora och då väljer du att använda dig av /revive det är abuse. Korruption är t.e.x om din kompis rdm, vdm eller gör något annat regelbrott och du är den ända sv vakt inne som måste ta hand om det då jag menar att det ej finns några staffs inne och du väljer ej att banna han och inte klippar och skickar in eftersom det är din kompis det är korruption. Ansvaret med servervakt är att du ska utveckla folks rp. Du ska hålla koll på servern så de ej gör servern till en mindre bra plats. Du ska helt enkelt göra servern till en bättre plats med massa olika saker.
Vad heter du på discord? Jonte#0022
Ange ditt födelsedatum 13 Juni 2011
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar oftast på skoldagar 15:30-20:30 Helger/lov är det 12:00-24:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem typ 3-4,5 månader. Har typ 200 timmar på fivem.
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Jonathan%20Tegsell/Pictures/Saved%20Pictures/Sk%C3%A4rmbild%202022-07-30%20152410.png
Har du varit blacklistad någon gång? Ja
Vad är en servervakt enligt dig? Innan jag börjar är det en sak angående jag har varit blacklistad det var en felaktig pga jag var på en utbildning på sjukvården jag skulle sätta mig på en stol sen så blev jag bannad jag blev unbannad efter 5-10min de i support sa att det var en felaktig eftersom de bad mig att skärmdela om jag hade laddat ner något som är en skada mot servern men de hade jag ej den som bannade mig satt ej i support med mig men den personen listade ut det själv att det var en felaktig ban på mig jag hoppas att jag ändå kan ansöka till att bli sv vakt men nu återgår vi till vad en servervakt är för mig. En servervakt är en helt vanlig person på servern, som hjälper till med att underlätta Staff teamet med att hålla ordning och reda på servern med olika saker som /kick eller /svban för de som ej kan bete sig. Som servervakt rensar man också trasiga bilar då skriver man /dv det gör man endas om det är en bil som står helt afk på gatan och ägaren är ej vid den. En servervakt ska kunna alla regler, reglerna måste servervakter ha koll på för annars kan de ej veta vad som är rätt eller fel t.e.x när en sv vakt ska banna en som måste lära sig hur man beter sig. Det är också viktig för en sv vakt att våga banna sina kompisar om de gör fel annars tycker jag att det är korruption inom sv rollen.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig för att jag är väldigt mycket aktiv, jag har varit sv vakt innan, jag vet hur man beter sig, jag har mycket goda kunskaper inom att vara sv vakt, jag är lämplig för att jag kan ta återgärder på vem som helst, om de sker ett regelebrott då, jag kommer då ta mycket konsekvenser med den personen då, jag kommer lära folk hur man rpar det kan jag då göra t.e.x om de sker ett regelbrott så kan jag skriva utvecklat varför jag valde just att ta konsekvenser med dig, då de måste lära sig av sina misstag, så de kan göra bättre av sig nästa gång.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en personer som kan rpa, som ej bryter mot några regelbrott. En bra servervakt ska då kunna dessa kraven:
Ska kunna ta återgärder mot alla. Man ska kunna ta ansvar till andra personer som ska kunna lära sig rpa då jag menar att omgivningen ska bli bättre på att rpa. Men man ska inte göra detta som servervakt det är att man ska ej leta efter fel, man ska låta felen kommer till en. Man får ej abusa det kan vara att man kickar folk för sin egna föredel kan t.e.x att man vill vinna i ett scenarion men man kan ej alltid vinna. Man ska ej heller använda /toggleid i scenarion.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är då att man använder sina perms d.v.s sina /kick, /svban och /revive för sina egna fördelar det är abuse samt om du använder /toggleid i scenarion t.e.x om det är en gäng stormning då kan du använda /toggleid som abuse vilket är helt fel! Men då kan du se deras id genom väggar. Men om du inte är i ett scenarion och du använder /toggleid som kolla på folk genom väggar jag tycker att det är fel du kan ej ta information från deras id om de är genom en annan vägg då kan du som sagt ej information att personen är där. Man kan också abusa /revive vilket är helt fel det kan vara t.e.x du blir skjuten till döds av några kriminella eller några andra personer och du t.e.x har ett jätte dyrt föremål på dig som du ej vill förlora och då väljer du att använda dig av /revive det är abuse. Korruption är t.e.x om din kompis rdm, vdm eller gör något annat regelbrott och du är den ända sv vakt inne som måste ta hand om det då jag menar att det ej finns några staffs inne och du väljer ej att banna han och inte klippar och skickar in eftersom det är din kompis det är korruption. Ansvaret med servervakt är att du ska utveckla folks rp. Du ska hålla koll på servern så de ej gör servern till en mindre bra plats. Du ska helt enkelt göra servern till en bättre plats med massa olika saker.