Nekad Jonathan123 | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonathan123

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097954948/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? jonathan123

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en trevlig person som har en dröm att börja jobba på securitas och bilda familj. Han är omtyckt om alla han har inga dåliga sidor han älskar naturen ölskar livet han vill verkligen bli framgångsrik med många möjlighe´ter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att jag bidrar med en bra rp och jag har 1000 timmar på fivem och jag har hört mycket bra om multistaden och jag förstör inte jag gör så att andra har det kul och rpar med sunt förnuft

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ska bli whitelistad för att jag bidrar med en bra rp och jag tar rollspel på allvar jag är ingen som förstör jag är allmänt skön och trevlig.

Hur hittade du Multistaden? Genom youtube och kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill hitta en bra server där det är bra rollspel och bra människor och genom youtube och kompisar så verkar den här servern vara perfekt för mig. Och mina mål är att rpa så bra som möjligt hitta ett bra jobb

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det är därför jag ansöker till multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka