Accepterad jonathan123 | Medlem ansökning {ddgamers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonathan123

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jonathan123#2564

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne Andersson och han är 36 år gammal.
Janne har haft en väldigt bra uppväxt med mycket lärdom om det vuxna livet och vad för ansvar det ställs på en. Han har haft en närvarande pappa samt mamma, båda hade fina yrken. Hans mamma arbetade som polis inspektör hos polisen, hon var YB [Yttre-Befäl] hon ansvarade för det yttre polisverksamheten.
Hans pappa däremot jobbade med något helt annat, han arbetade som åklagare för en åklagarmyndighet i Stockholm.

Janne är väldigt positiv samt glad person som gillar att utforska livet och testa på nya saker samt saker som han gjort förut och tycker om. Janne har ju då en dröm att återgå som polis i Unive city, han har ju flyttat och kommit tillbaka ett antal gånger för att testa lite nytt och sånt. Janne var poliskommissarie och det trivdes han med. Janne har bott själv ett bra tag nu som hans trivs med, han har inga funderingar på att gå in i ett förhållande eftersom han anser att han vill lägga mer tid på sin karriär samt sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god RP samt positivitet
Jag kan även bidra med positiv och social RP. jag kommer inte gå för vinna scenarion då blir det powergaming och dålig RP. Jag kommer alltid bidra med så hög nivå RP som möjligt och jag kommer sträva efter alla regler på servern. Jag kommer också rapportera in alla regelbrott så att vi kan banna dom som gör fel så vi kan få en så rolig RP som möjligt. Jag kommer alltid berätta mitt perspektiv om jag gjort något fel för att utveckla min RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med det här är att det ska vara roligt för båda parterna, man ska ha en utvecklad RP både i RPN:n samt i Scenarion.
Jag tänker även att det har något med att låta folk vinna, inte bara vinna gång efter gång. Man ska även låta folk ha en chans, nu menar jag inte att man till exempel slutar en biljakt efter 2 sekunder för att låta personen vinna men att man inte pittar eller man inte stannar allt & alla. Jag tänker även att man ska försöka fortsätta med ett scenario inte avbryta direkt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive redan 2021 men är tillbaka nu. Då var det så att jag & några andra ville checka in servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka