Nekad jonathan123 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonathan123

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
18
Ditt discord namn: jonathan2564

Ditt Hex-ID: 110000143cfc284

Vad för typ av beslut gäller det? Gällande indraget medlemskap här på unive

Vem/vilka tog beslutet? fille.1

Varför tror du själv att beslutet togs? Främst tror jag att detta beslutet togs för att det går emot reglerna att vara på en annan server. Själv tycker jag bara att det är en medlems roll, men förstår och har koll på reglerna. Men hela detta blev ett misstag ifrån min sida. Staffen som tog beslutet förstår jag till 100% men anser att alla är värd en andra chans.

Hur är beslutet felaktigt? Jo men jag tycker att det hade kunnat gå att snacka om, sedan så tänkte inte jag spela på servern som jag hade medlem på. Fick svar på min medlems ansökan. Tänkte mer bara ha medlem, men sedan upptäcktes det och jag blev av med mina roller. Staffen fille som tog beslutet bara drog mina roller, skrev att ”du får ansöka på nytt”. Han meddelande inte mig att jag måste vänta en viss tid, därför är jag ganska sen med denna överklagan eftersom har inte kunnat ansöka till medlem förens igår. Kommer heller inte göra det förens jag vet om detta går att lösa eller inte, vilket jag hoppas så jag begick ett misstag. Plus att fille själv inte meddelade, vilket jag tycker man ska göra när man kontaktar han i pm då det är hans ärende. Jag ansökte till medlem, men blev nekad för att jag har en timeout tills den 11:e april, vilket var igår.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kan inte bifoga, kan skicka i PM när någon svarar på detta ärende!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka