Nekad jonathan123 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jonathan123

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097954948/

Ditt Hex-ID: 110000143cfc284 DC jonathan123#2564

Vad är din discord tagg? jonathan123#2564

Vem var det som bannade dig? Mod Swiipe

Hur lång tid var din ban? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: bannad i dc ~Swiipe Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: bannad i dc ~Swiipe Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag frågade en gammal mod tilda varför hon inte är mod längre och det tog hon tydligen inge bra. Så hon började skriva att jag var tapppad och hade en hjärncell och att jag var påverkad av någonting. Sedan kände jag mig kränkt av henne så jag började ge tillbaka men så gick hon in i support och sa att jag wl ansvarig kränkte henne och visade bevis men hon visade bara det jag skrev. Jag tror också de banade mig för att wn WL ansvarig och sv vakt inte ska sitta och skriva sådant till en spealre men jag var dum och gav tillbaka men jag skulle ha struntat i henne och bara fortsatt rpa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag satt och skrev med henne och en stund efter så såg jag att mee6 botten hade skrivit något till mig. MEE6 BOT — 2021-04-01 You got banned from Unive Roleplay by Swiipe#0666 reason: Kränkningar mot spelare. Så det här såg jag. Efter en stund så stod det en 1,a vid mee6 botten så jag läste vad som stod och jag blev ledsen eftersom jag gav tillbaka men hon skrev först men jag skulle ha struntat i det och bara typ blocka eller bara sätta på stör ej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Sådär eftersom jag tycker varför blir man p bannad från fivem servern för kränkning mot spelare i dc. Och jag gav bara tillbaks så jag startade ingenting det var en fråga varför hon inte var mod och man ska inte lägga i sig saker det man inte har med att göra. Så jag har lärt mig efter min ban

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej. Förutom den här bannen som jag sitter och förklarar, Nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort var att jag inte ens skulle fråga henne varför hon inte var mod längre för antagligen tog hon illa upp för hon kanske är ledsen över det och då kommer jag in och frågar. Men jag tycker inte att hon behöver skriva så till mig och inte jag till henne och jag förstår att jag blev bannad för att jag är WL ansvarig och sv vakt och de ska bete sig bra och respektera alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att som sv vakt och wl ansvarig så ska man respektera sina spelare och göra så de känner sig välkommen. Och att man inte ska lägga sig i saker man inte har att göra med men jag tycket det var konstigt att hon inte var mod längre eftersom hon var mod ett långt tag. Men jag ska börja bete mig.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka