Accepterad Jonathan123 | Ban överklagan [Denstora]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonathan123

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097954948/

Ditt Hex-ID: 110000143cfc284 DC jonathan123#2564

Vad är din discord tagg? #2564

Vem var det som bannade dig? Mod tilda bannade mig för halv ooc

Hur lång tid var din ban? Jag blev bannad 6 dagar och 23 timmar för halv ooc

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att du har blivit avstängd av tilda för halv ooc ingame din avstängning upphör om 6 dagar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem bannade mig för att jag bryter mot reglerna.Man får inte säga blå.a appen ingame och jag vet nu att jag inte ska göra det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hos bilhandlaren marja lisa och skulle köpa en bil och bilhandlarn fråga mig vad den kosta jag sa 850,000 jag såg det i blå.a appen sa jag och sedan stod det du har blivit avstängd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var jag som gjorde fel därför att jag bröt mot en regel och jag kommer inte göra det igen men 6 dagar var lite mycket enligt mig för att säga blå.a appen men jag bröt mot en regel så jag förstår

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bara bilhandlarn säga hur mycket bilen kosta och sa att jag såg det i deras bil katalog jag ångrar mig men alla gör fel..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska inte prata ooc ingame. Jag kommer säga att jag såg priset i deras bil katalog och att man tänker på att man ska bidra med ebn seriös rp för IRL så säger man inte blåa appen. Jag kommer inte göra om det och jag har lärt mig en läxa..

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka