Nekad jonathan123 | Ban överklagan [acho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonathan123

Medlem
Meddelanden
159
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199097954948/

Ditt Hex-ID: 110000143cfc284

Vad är din discord tagg? jonathan123#2564

Vem var det som bannade dig? support achoo

Hur lång tid var din ban? 14 dagar exakt

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: rdm och lall ~✪ Achooo. Återstår: 13 dagar 23 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för att jag bröt mot 2 regler rdm och lall. Och som securitas chef så ska man inte lalla man ska sköta sitt jobb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag blev tillkallad av en person som heter Roger bengtson att det var kaos på vianor så jag tänkte att jag tar det larmet och åker på det för att se så att allt är underkontroll så att inget dåligt händer så att jag tar på mig mina securitas kläder och tar min securitas bilnyckel hoppar in i bilen och kör i 80km i timmen till vianor och när jag kommer fram så är det ganska lugnt först men sen så kom mina kompisar och då snackade vi i discorden och hade det trevligt men så blev det lite kaos på vianor så jag var tvungen att ta upp min batong för att jag ska skrämma de så att inget dåligt händer och då går jag fram till ett stort hål som det är i vianor och då är det en person som står bredvid mig och då råkade jag trycka R så att jag slog en person ner i hålet och jag rpade på det så jag gick ner dit och kollade hur han mår och han mådde helt okej och jag har ett litet keybord aka tangentbord så att jag kom åt R av misstag och då slog jag han och jag var stressad att jag skulle bli bannad så jag var skit försiktig men det hände igen så att jag tänkte att jag var körd men inget hände just då men senare efter det hade lugnat ner sig så ville jag ta lite bilder för att min hobby utanför securitas är att jag är en fotografer så jag ville lägga in lite bilder i mitt album som jag snart kommer sälja men när jag väll gör det så måste man trycka G för att det ska komma en blixt och gissa vad om händer då jo då kommer jag i mot R igen och då råkar jag döda en person och det var inte meningen men jag RPADE på det och frågade hur han mår och jag kollade hans puls gjorde HLR och sen tog min kompis han till sjukhuset och sen så blev jag bannade av Achoo.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban eftersom jag gjorde fel jag gick runt och tog kort i stället för att göra mitt jobb. Och som chef krävs det en bra chef som inte lallar och han tar sitt jobb på största allvar. De rglerna jag bröt mot var rdm och lallare och jag ångrar mig verkligen eftersom jag gjorde fel men jag hade väl kunnat få en varning men enligt supporten var det för grovt och jag håller med eftersom jag var securitas och de ska vara ett öga frammåt. Så jag erkänner att jag har gjort fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sköta mitt jobb som securitas chef och hålla koll på vianor och inte lalla. Jag skulle ha patrullerat som vanligt och göra mitt jobb jag vet att en securitas chef ska göra sitt jobb bra inte gå runt och lalla. Men som sagt jag vet inte varför jag lallade jag bara gick runt och tog kort på folk men antagligen gilldes det som lall eftersom jag gick runt i securitas kläder och då är jag i tjänst så jag hade kunnat göra annorlunda. Bara sköta mitt jobb och ha en bra rp nivå i blodet. ):

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut jag måste höja min rp nivå men det som var problemet var att jag vet inte ens varför jag började rdma och lalla det kan jag erkänna jag vet faktiskt inte varför jag gjorde det men det jag vet är att jag måste tänka på min rp nivå och att jag gjorde fel och jag ångrar absolut allting till 100% jag hoppas jag får en chans till för alla gör misstag men jag tycker att jag hade kunnat få en muntlig eller an varning för det eftersom jag erkände och jag stod för det jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka