Nekad Jonathan.H | Whitelist ansökning [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonathan.H

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Jonathan.H

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199042084278/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Hillerberg Hanell

Vad är ditt discord namn? i nu läget /Trolls#6647

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2007

Berätta om din karaktär. När jag var yngre bodde jag på landet med mina föräldrar, ungefär runt 6 års åldern skilde sig mina föräldrar, vilket inte var det jag behövde. Jag är i nu läget 31 år gammal, och jobbar på postnord, men jag går skolan för att få bättre utbilding för att bli något större. Mina känslor, ja vad kan man säga jag blir oftast lite arg om någon håller på för mycket eller snackar strunt prat om min familj, jag är en snäll person egentligen men ser inte så ut. det vill säga att jag kan ha en arg röst men jag är inte arg. nu ska jag ta upp mina intressen, jag har ett väldigt stort intresse för cykling och för polisens arbete, och det är polis jag ska försöka bli med min nya utbildning som jag håller på att ta. Det är väll allt jag kan säga om mig. MVH//Jonathan

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad på grund av att jag hade verkligen älskat att få spela på denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på grund av att denna server låter och är väldigt bra, jag har fått höra massor av bra saker från mina kompisar en av de är Tobias.H. tex: att rp:en på denna servber är jättebra vilket gör det mer intressant att få spela på den.

Hur många timmar har du på FiveM? cirka 150 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom mina kompisar, och även genom massor av bra recensioner.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på en annan server av misstag genom att de trodde att jag var en moddare men senare så visade jag att jag inte hade några mods eller liknande.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag testade lite på kronoberget innan jag klev in på denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka