Accepterad Jonathan B | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonathan B

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Jontahan

Vad heter du på discord? Jonathan B#8606

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2006

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag har varit Wl-ansvarig innan och det var kul. Sen så tycker jag att jag kan ta mycket ansvar och jag spelar på servern hela tiden så jag känner att det hade varit riktigt roligt. Sen även när man inte har något att göra så är det kul at hjälpa servern.
Sen så älskar jag att rpa vilket gör att om jag kan få flera folk att vilja rpa mer så kan vi bygga upp ett stort och starkt Community med bra rp.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Jag kan ta ansvar, jag är ofta aktiv,, jag gillar att hjälpa till och jag har erfarenhet från innan. Sen så brukar jag själv höra att jag har bra rp och bra koll på reglerna. Det kan vara en bra fördel med tanke på att jag kan höra på folk vad dom vill ha ut av sin rp och vad dom ligger på för nivå!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig, bemötande och prata med en vänlig ton. Om dom är otrevliga så får man bara strunta i dom och inte lägga någon energi på det!

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag kommer kunna påverka det genom att jag ger wl till de som förtjänar det, inte bara vill ha massa pengar och makt medans jag samtidigt vill kunna ge så många som möjligt för att utveckla server med bra rp mm.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Bra rp, seriösa och sedan att dom ska vara en del av Unive. Att man kanske inte bara rpar utan hjälper andra. Hjälper staffs och supports och bara är med och hjälper till och ger tips som kan göra Unive ännu bättre!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Att utveckla servern med nya och seriösa rpare, att se ill att jag och andra wl-ansvariga jobbar och ha roligt.

Hur ser din aktivitetet ut? Nästan alltid aktiv och spealr just nu bara cs och Unive.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag är en ansvarsfull, trevlig och omtänksam person! Jag älskar Unive och mitt mål är att utveckla den.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka