Nekad Jonathan abdul | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonathan abdul

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan andersson

Vad är ditt discord namn? santanajay_38193

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2004

Berätta om din karaktär. jonathan abdul är en 19 -årig man (snart 20 år, född 2004).
Han är beslutsam i sin vardag och har just bestämt sig för att återuppta kontakten med sin gamla vän kenta som bor i Unive. jonathan har aldrig bott i Unive själv, men har varit på besök ofta och blivit visad runt i staden flera gånger. Så ofta så att han ibland får flashback och inbillar sig att han levt ett tidigare liv där. En kuslig men kittlande känsla. Tack vare alla täta besök har han redan hunnit skaffa ett jobb som byggarbetare. Tanken är inte att fortsätta jobba som detta resten av livet, utan jonathan känner att det är nu möjligheterna kanske öppnas ordentligt. jonathan är en väldigt lugn person, men med glimten i ögat och har kanske inte helt tappat barnasinnet. Så på ett kalas kan ni gissa vem som försöker briljera med ”myntet bakom örat” eller ”ta loss tummen-tricket”. Trots jonathan ganska unga ålder, har kunna dra av när han får stå i centrum av en folkgrupp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med väldigt hög rp nivå samt vara med och skapa rolig och utvecklande scenarion som ska och kommer va roliga för alla parter. Jag följer och kan alla regler bra med erfarenhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela rättvist och kunna spela så att det blir kul för båda partena så att det blir roliga och utvecklade scenarion. tex när man inte följer denna regel så bidrar de till att man inte följer servens princip och kanske spelar för makt och pengar istället för att göra de kul för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Random death match vdm- det betyder att du använder ditt fordon som vapen fear-rp vilket betyder att man inte värnar om sitt liv. NLR att ifall man dör så ska man inte komma ihåg vad som hände innan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag erfarenhet inom rp jag har rpat tidigare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tillbaka