Nekad jonatanz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonatanz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199079297412/

Ditt Hex-ID: steam:110000142b31184

Vad är din discord tagg? jonte tomte #8092

Vem var det som bannade dig? Det var 320 tror jag han heter. Vet inte om det är Philip med det var någon "mod" som jag tog kontakt med i en ticket som sade att jag blev avstängd utav 320. Vet dock inte vad Ban-id är men där står i den rutan att det var pizza-pizza-8531

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-14 185652.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktist ingen anledning till att jag har blivit avstäng till december 2025. Det står att det var en klackesko ban. Det är ju när det är "fel på" Ip adressen fick jag veta utav ett mod. Jag har inte gjort någonting fel över huvud taget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade, stängde av kvällen innan. Jag åkte till en kompis som jag var hos. Jag hade planerat att gå på Grundutbildningen till polis Aspirant som jag hade frågat Joel Thorson om. Jag anpassade mina tider hos min kompis för att göra denna utbildning. Jag startade igång FiveM. Fick upp en ruta där det stog att jag blivit avständ till December för klackesko vad det nu är. Jag startade om datorn flertal gånger innan jag insåg att jag faktist var bannad. Jag orkade först inte göra en överklagan (det hände i söndags eller lördags). Nu gör jag en överklagan för att jag saknar Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorda absolut inga fel. Jag gjorde exact som man ska göra dvs följa alla regler på Unive (all tid innan jag blev felaktigt bannad). Det ända som jag gjorde var att jag inte var vid datorn över huvud taget. Förstår inte hur detta har gått till men hoppas verkligen att få eran hjälp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad och det är första gången det här händer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något annourlunda eftersom att jag inte har gjort något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nope, somsagt vet inte vad jag har gjort för att jag ska fått en "Ip" ban eller vad det nu är. Skulle gärna vilja veta vad för fel som hänt, eller vad jag har gjort för fel?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till hundra procent och jag tycker ni staff gör en alldelles utmärkt jobb här på Unive. Det är en extremt bra Roleplay Nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka