Accepterad jonatan | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

To0th

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271956533/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? To0th#3957

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter jesper edam och är uppväxt i en dålig familj och hans föräldrar har både haft missbruk med alkohol och droger och låtit barnen tagit hand om sig själva tills förädlarna skilde sig och mamman valde att ta tag i sitt liv så han fick ändå en bra uppväxt tills slut så han kunde forsätta att fokusera på skolan utan att känna lukten av sprit och droger i huset. När han började gymnasiet så gick han bilar och fordon i tre år och blev en mekaniker och han jobbade som det i 4 år han ägde en lägenhet och hade en fru men så började han komma sent till jobbet eftersom hans mamma hade nyligen varit med om en olycka så han blev
av med jobbet och blev deprimerad och började med samma saker som hans föräldrar gjorde när han var liten och han började träffade fel personer och fick ett jobb på ett korvstånd och jobbde där hela tiden för att kunna bo kvar i sin lägenhet räkningarna blev högre och högre tillslut kunde han inte betala sina räkningar så han fick åka och bo oss sin mormor under en stund tills han hade hittat job och kunde få en lägenhet. Han fick ett job och kom ur sina dåliga vanor tillslut hade han tillräckligt med pengar så han kunde köpa lägenhet så han valde att flytta tillmultistaden för att skapa ett nytt liv

Varför ska just du bli whitelistad? För att rpen växer och den kommer göra det mer när det blir WL och så jag kan ha tillgång till bättre job som polis,Ambulans,bilförsäljare så jag kan bidra till servern på andra sätt och skapa senarion och utveckla dom

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För servern har väldigt bra scripts och spelarna blir bättre och bättre så jag tror när servern blir WL så kommer den ha en hög rp-nivå och så jag kan vara med/skapa senarion till bättre RP

Hur hittade du Multistaden? en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär och skapa senarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka