Accepterad jonatan vendelbo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucce6877

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199039264897/

Ditt Hex-ID: steam:110000140503881

Vad är din discord tagg? Lucce6877

Vem var det som bannade dig? Polo

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för att det så en bristfällig social rp nivå och att det fanns andra sätt att göra scenariot på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var runt 5 billar samt en hoj som var stationära på en väg och pratade. Alla bilarna var med varandra medans han på hojen inte var med oss. Det som då hände var att vi sto alla och pratade då började han på hojen hetsa på ett sätt med att kalla oss mc knuttar som tars som en väldigt otrevlig sak för MC klubbar. Men han fortsätt att små hetsa mot oss så till slut när han hade pratat med oss så hoppade min kompis ut och rikta på han. Då valde han att hoppa av hojen och hålla uppe händerna sen hoppar han på hojen igen och fortsätter prata med oss. Efter runt 20 sekunder så ställer han sin hoj framför min bil då väljer min kompis som kör bilen att knuffa till han och då skriker han MÅNS (min andra karaktär) då väljer jag att hoppa ut ur bilen och springer efter han med ett vapen som inte var med mening att ha uppe just i den situationen. Då kör han en lite bit tills han stannar då väljer jag att rikta på han så han hoppa av sin hoj. När han hade hoppat av sin hoj så tog jag den när jag gjorde det så valde han att säga "Ta inte min hoj är du dum i huvudet". Jag väljer att köra runt 10 sekunder på hojen sen ger jag den till han igen. När jag kommer tillbaka med hojen så står min kompis och pratar med så jag lämnar över hojen till han. När jag har gjort det så säger att låt mig och min bil va. Då skrattar jag åt han för att han säger att sin hoj var en bil. När jag hade skrattat färdigt så säger han "käften du ser ut som en jävla kines". Då väljer jag att skutta han. Sen kör vi där ifrån. Sen meddelande hoppa support. Måste bra på peka en ska som gör att ni kanske för står hur jag agera. Jag har asiatiskt blod/ gener så när han kallade mig kines tog det lite extra på mig. Samt när han kallade oss MC knuttar så lever man ju sig i sin rp och då tas det också på ett kränkande sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel i situationen. Och har lärt mig av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tre gånger innan och två av de var felaktiga men det som var helt rätt var när jag rpa krim och gjorde en /die efter blivit skjuten 5 gånger allt detta är från 2 år tillbaka typ. Sen en till och det var när jag skött mot en kriminell som rikta mot min kollega som polis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är många sätt nu i efter hand som jag hade kunnat gjort annorlunda. Som exempel kidnappa han som kan gå vidare till ett större mer socialt scenario , prata ut om saken som hade förbättrat det sociala i situationen, eller bara skita i att han sa det och gå vidare med mitt rpeande. Jag gjorde inte det rätta valet i situationen och har lärt mig av det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att alltid säkerställa och tänka en extra gång innan jag skjuter men samt att jag skulle kunnat göra en mycket bättre social rp på själva platsen. Samt att man aldrig ska besvara med våld eller liknande när man kan lösa det på ett socialt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka