Accepterad jonatan | Ban överklagan [ Zenqy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

To0th

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
11
Länk till din steam profil https://steamcommunity.com/profiles/76561198271956533/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: To0th

Vad är din discord tagg? To0th#3957

Vem var det som bannade dig? Dumle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM Sunförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot regler utan att jag la märke till det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till klädaffären och skulle byta oufit och gick in och sen kom jag på att jag inte behövde byta ouift för att jag hade den på mig så jag sprang ut igen och skulle åka så gick polisen framför min bil och jag åkte iväg och han sprang ut så jag råkade köra över han och så sa jag fan sorry asså och så tänkte jag åka där ifrån utan att repa deras lack så det tog lite tid så sa dom åt mig att dra så sa jag tyst jag är på väg så åkte jag det var då jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktig jag bröt mot reglerna utan att jag la märke till de och jag råkade köra på en polis i 10km och jag gjorde fel av mgi

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 körde min kompis på en voi och det var failrp och kommer inte ihåg andra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag skulle ha kollat ifall jag verkligen behövde byta oufit och jag såg bara fel och trodde jag hade tagit fel oufit

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka