- Meddelanden
- 136
- Reaction score
- 11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198271956533
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: to0th
Vad är din discord tagg? To0th#3957
Vem var det som bannade dig? Valentino #5995
Hur lång tid var din ban? föralltid
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att åkte två styckena
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde min kompis till sjukhuset med en voi
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag venne vad som hände exakt men körde bara min kompis på en voj och de var antagligen därför jag blev bannad (failrp)
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tog många bilar men kommer inte ihåg vad de stog jag blev bannad för och det varade i en vecka
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hållt mig med en bil och åk till min destination
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sno för många bilar
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: to0th
Vad är din discord tagg? To0th#3957
Vem var det som bannade dig? Valentino #5995
Hur lång tid var din ban? föralltid
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att åkte två styckena
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde min kompis till sjukhuset med en voi
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag venne vad som hände exakt men körde bara min kompis på en voj och de var antagligen därför jag blev bannad (failrp)
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tog många bilar men kommer inte ihåg vad de stog jag blev bannad för och det varade i en vecka
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hållt mig med en bil och åk till min destination
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sno för många bilar
Har du läst våra regler? Ja