jonatan | Ansökan till Support[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

To0th

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Jontan

Vad heter du på discord? To0th#3957

Ange ditt födelsedatum 6 December 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Så ofta jag om dagarna och det brukar vara 3-6 timmar om dagen och ibland längre men om helger så typ till -4 på morgonen

Berätta om dig själv Jag heter Jonatan och är 15 och gillar att spendera tid vid datorn och ta prata med folk och hjälpa dom och har gått på fotboll slutade där för har problem med foten och gör bra i skolan. Jag gillar att hänga med kompisar och prova mig fram på olika saker och lär mig av mina misstag

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle försöka få bort med alla lallare och folk som bryter mot regler för att skapa så bra Rp som möjligt och hjälpa så mycket folk jag kan så högre folk än support slipper dom ärenden och kan fokusera på större problem. Jag hade också kollat på scenarion så inga bryter mot regler och så dom inte förstör händelsen

Hur länge har du spelat på Multistaden? ungefär en månad

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? jag vill hjälpa folk så alla får rolig rp stund och så alla känner sig trygga. Och för att jag älskar staff jobb och skulle vilja sitta i support och hjälpa folk så alla känner att det är rolig rp och så att alla blir rättvist behandlad. Även för jag känner att rp är kul men jag tycker folk ska ha bättre rp stund så jag offrar mig att sluta rpa mycket och bara rpa ibland och prioritera staff jobb så alla får bättre rp stund och alla mår bra! Sen även för att jag älskar multistadens folk och alla dem förtjänar en bra rp stund Sen känner jag att jag har tiden och orken och motivationen att bli staff och hjälpa multistadens rpare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? det jag hade gjort är att hjälpa spelare, sprida bra energi och försöka hjälpa till så mycket jag bara kan! Jag älskar staff arbete och därför har jag bidragit mycket skulle jag själv säga.

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag

/sqlunban (deras steamnamn)

/setjob (Id )jobbet personen ska ha

/giveitem (id) (föremål)

/kick (id) anledning

/Dv (tar bort bilen)

/tpm (ID) Tp den till en

/sqlsearch (söker steam namn)

/sqlbanoffline (tid) (andledning)

/sqlbanhistory (vem som har blivit bannad och av vem)

/bring (tpa en till sig)

/Freeze (id) (fryser den personen)

/goto (id)

/noclip

/togglename (för att se Id och steam namn)

/revive (id)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på en annan server spelar bara på Multi

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka