Accepterad JonasLantto | Whitelist ansökning [brillmuppen | Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JonasLantto

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dfgdsgsdrhs/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? AXEL#7189

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Jonas Lantto är en väldigt social grabb, han har alltid allt i åtanke och kan inte riktigt lita på någon vilket är motsatsen till vad hans görningar påvisar. Han slänger sig in i allt möjligt för att motbevisa sina egna tankar om destruktiva närmanden från andra människor vilket gör att han ibland pålitar sig lite för mycket på människor han nyss träffat. För att komma ut ur slumpen han hamnade i under unga dagar säljer han en del av sig själv till den som vill, när han var yngre lämnade både hans mamma och hans pappa honom ensam vilket har gett honom rediga levnadsinstinkter och då socialen inte ville hjälpa honom har han ett problem med auktoritet såväl som alla som försöker säga åt honom vad han ska göra. Nu 27 år gammal har han antagit sig en naturlig ledarroll och en riktigt allvarlig sjukdom - självberättigandet, vilket hindrar honom från att skapa djupare relationer. För att närma sig Jonas kan man nästla sig in bland hans intressen och försöka få honom på fall med att tala om ishockey eller fotboll, han älskar även att spela golf så en golfrunda med vemsomhelst skulle få honom att lita på denne utan problem då han släpper sin gard och spiller alla sina djupaste hemligheter.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag tycker att jag håller upp en hög kvalité av roleplay vilket inte många gör på den icke-whitelistade servern, jag tycker att det riktigt förstör den allmänna känslan när man går ut från Mekonomen och blir vdm'ad från ingenstans, det är riktigt tråkigt. Jag finner även det mer intressant med en mer djupgående roleplay vilket det tillsynes finns på whitelistade servrar.
Jag skulle bidra med allt möjligt, en "spanner in the works" så att säga. Min karaktär hade deltagit i alla möjliga situationer och hade med säkerhet höjt spelarupplevelsen för alla andra i respektive scenarion. Om jag får klappa mig själv på axeln så måste jag även säga att jag skapar relativt roliga konversationer och diverse scenarion under mina ståhej med Jonas.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Känns som den största och mest välkända servern vilket förhoppningsvis bidrar med det faktum att bättre roleplayers drar sig hit och därmed gör det mer intressant.

Hur hittade du Multistaden? Första sidan på FiveM bland "störst i din region"

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa en sådan intressant värld för alla involverade att det blir som en escape från verkligheten, alltså att man kan logga in och se Jonas Lantto och därmed veta att något intressant kommer att ske, vare sig man vill eller inte ;)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka