Nekad Jonas_Lindgren | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jonas_Lindgren

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088682862/

Ditt Hex-ID: 11000014342476e

Vad är din discord tagg? raidobase#1065

Vem var det som bannade dig? Stod ej vem som bannade mig ifrån discord servern.

Hur lång tid var din ban? permanent antar jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kan ej kolla det för jag är ej med i servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa fula ord till min kompis som jag ej borde ha gjort för det slutade ej bra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och pratade med min kompis i en av röstkanalerna, och när jag pratade med han så hade tydligen en admin joinat samtalet, det hörde ej jag, jag och min kompis säger fula saker till varandra, ingen av oss tar illa upp. Men jag sa ett fult ord till han och sen blev jag och min kompis bannad för att han hade även sagt några fula ord innan jag fick bannen. Men jag antar att han inte visste att jag och han var kompisar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självklart jag som gjorde fel för att fula ord ska man ej säga till nån även om båda skämtar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. På discord har jag aldrig haft någon ban men på fiveM så har jag väl fått någon enstaka ban bland annat har jag fått en där jag råkade köra på en persson alltså vdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter på vad jag säger innan det kommer ut ur min mun för det gjorde jag absolut inte då

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig nånting efter min ban bland annat att tänka på vad man säger och bete sig mot sina kompisar och dem som man gillar

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka