Accepterad Jonas__testar | Medlem ansökning[Hope Mikaelson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas_testar__

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Levau

Vad är ditt discord namn? Joon#5336

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Magnus Lundberg är uppvuxen i Malmö och är utsatt på ett dåligt sätt. När han var bara 13 år gammal så blev han tvingad att börja sälja knark som en springpojke till olika gäng. Han ville komma ur det kriminella världen men han fastnade och började gilla det mer och mer. Han har en familj men hans pappa dog när han var 3 år gammal. Han dog av en bil olycka och detta var också vrf han startade med det kriminella. Hans familj hade lite pengar och han ville inte bli någon hemlös kille så det var också därför han börja gilla det mer och mer. Han gillar att träna/ Gymma och spela basket. Hans dröm som liten var att bli basketstjärna men så blev det inte. Han började fatta hur fuckat det var i det kriminella livet så han ville bli polis så han kunde fixa landet och stoppa det kriminella i staden han gillade polis yrket och blev högt uppsat i det. Han har några positiva saker om han och det är att han är väldigt snabbt då han tränar mycket. Han är också skitbra på att dansa men han gillar inte det så mycket. Hans negativa saker om han är att han har en skada i handen som gör så att det är svårt att skriva och göra saker som han skulle göra som polis. Han har inte så många vänner men en speciell vän heter Sinan Corrnor han kan alltid stå upp för mig och hjälper mig när jag behöver hjälp. När han blev äldre så bestämde han sig att flytta till Unive då han ville bli stor inom Polis koren som han och sinan kommer bli.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med social rp och kommer inte begå några regel brott. Jag kan alla regler så kommer inte bryta mot reglerna samt att jag vill göra så att servern blir 100% bra om den inte redan är det. Jag kommer inte bara försöka vinna scenarion eftersom jag vill att båda parterna ska ha roligt. Jag komme rinte lalla och jag kommer inte göra det svårare för staffsen tillexempel inte heta samma på steam som dc. Jag själv har rpat här innan på unive men lämnade servern. Jag hade bara 9 bans och jag skötte mig bra. Jag rpar på skador och följer alla regler skickligt och bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra så att båda parterna ska ha roligt och inte bara försöka vinna för sin egna del. Man ska låta andra parten kunna vinna utan att bli arg ooc för man vinner scenariot

Hur hittade du Unive? av mina kompisar 1 år sen

Senast ändrad:
Godkänt ansökan, vidare till muntligt.
Du har 48 timmar på dig att ta intervju annars blir den automatiskt nekad.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka