Nekad Jonas__testar | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas_testar__

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: Joon#5336

Ange ditt födelsedatum 8 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Ja, jag vill bli staff då jag känner att servern just nu inte är på toppen som jag vill att den ska vara. Jag tror också att du, Philip, vill att servern ska bli bättre och jag skulle vilja hjälpa till med det. Jag är väldigt mogen och tar beslut bra. Jag lyssnar på båda parternas historia om det skulle vara så att de söker support med mig. Jag vill även att man ska kunna ansluta till Unive med ett bra intryck och känna att man har kommit till rätt server. Själv har jag varit MA innan och ville bli helper då, men det blev inte så eftersom att jag inte hade tålamodet då. Men nu har jag verkligen det och vill även utveckla servern. Själv har jag sett att det är personer jag har velat banna men inte kunnat göra det. Jag tar det ganska lugnt i support och är en lugn person och kan ta emot kritik, vilket jag tycker är viktigt. Jag är också väldigt aktiv men inte alla dagar. De dagarna jag är inaktiva är måndag, onsdag och fredag då jag tränar på gymmet, men efter det så sätter jag mig framför datorn och hjälper servern direkt. Eftersom jag är aktiv kommer jag även kunna banna dem som inte beter sig på servern, icke-medlemmar och vanliga medlemmar. Om de har frågor till mig i PM så är jag väldigt snabb där med. Jag har väldigt lätt för att lära mig saker, så tror det kommer underlätta med staff jobbet. Kommer samt visa respekt till alla medlemmar och icke-medlemmar oavsätt vad som har hänt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Måndag: 17.30 till 21.30
Tisdag: 16.00 till 21.30
onsdag: 17.30 rill 21.30
Torsdag: 16.00 till 21.30
fredag: 17.30 rill 21.30
Lördag: 12 till 17.00 sen 20.00 till 02.00
Söndag: 12 till 17.00 sen 20.00 till 02.00

Dessa tider kan variera men troligtvis är det så det kommer se ut.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år. Jag lämnade unive för 1 och en halv månad sen som var det dummaste valet jag har gjort i mitt liv då jag verkligen ångra det. Jag ville bli staff under den perioden men kunde ej. Ville verkligen förbättra communityt och servern. Men unive har alltid varit den bästa servern enligt mig

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag har varit MA då jag tog medlemskaps intervjuer. När jag gjorde det så var jag väldigt trevlig och hade tålamod som jag även har idag. Men staff jobbet nej. men MA under den tiden var lite annorlunda då jag kunde specca och banna så det var lite som helper / staff. KAn även alla kommandons som servern har eller dem flesta skulle säga att jag kanske har glömt 1 eller 2 styckna men annars har jag bra koll på det. Jag har också varit serverat på servern så med bansystemet vet jag hur det fungerar. Jag tappade min sv för att jag glömde komma på ett server möte men annars har jag varit bra som en serverat och gjorde inga fel.

/kick (id) (anledning) kickar någonmed en giltig anledning som t.ex. lall
/svban (id) (anledning) bannar någon i 1 timme går ba en timme de e max
/goto (id) gå till en person
/freeze (id) frysa någon
/unfreeze (id) tar bort att person blir fryst
/dv tar bort bilen från gatorna som är sönde roch står ivägen
/ban (id) (tid) bannar någon som begått regelbrott
/setjob (id) (jobbnamn) anställer någon på ett jobb
/revive (id) revvar någon
/tpm sätter en chekpoint på mappen sen åker man dit efter man skrivit /tpm
/noclip blir osynlig och noclippar runt i luften
/v (bilspawnnamn) spawnar fram en bil / import eller en vanlig bil
/toggleid visar allas id
/togglename visar folks steam namn och id
/spec (id) specc menu man kan välja personer man vill specca
/specoff
/skin (id) ger någon skin så de kan ändra t.ex. kläder på sin gubbe
/bring (id) skickar personen till din poistion
/unban (hexid) unbannar någon tillexempel efter ban överklagan
/banoffline (hexid) bannar någon efter t.ex. hen har combatloggat
/clearchattforall rensar chatten för alla
/ooc skriver till alla i servern
/sv skriver i sv chatten ig
/staffchat skriver i staff chatten så alla kan se / bara staffs
/addkey (nyckelnamn) spawnar in en nyckel

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej tror inte det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka