Nekad Jonas42 | Whitelist ansökning [AlenK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas42

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199053525180/

Vad är ditt namn i verkligheten? Yunus

Vad är ditt discord namn? TonyM0ntana#2398

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Jonas Berg, 23 år gammal och 189cm lång
Jonas är ett ensambarn i familjen och han är uppväxt i Göteborg och är halvfinsk efter sin pappa som dog när Jonas bara var vid 4 årsåldern.

Han flyttade hemifrån vid 18 årsåldern och åkte till storstaden multistaden där han skulle gå på gymnasium på vardagarna och festa på helgerna.
Fast det blev inte som han hade tänkt för när han flyttade till storstaden blev han tillbakadragen och mer skygg för allt nytt folk, men år efter år blev han bara bättre, när han fyllde 23 år så började han få nya vänner och det blev inte så vilt som han trodde att det skulle bli men det är han glad över.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kan tänka mig att söka till något bilföretag i staden då jag tycker om bilar och allt som har med bilar att göra, jag har spelat fiveM mycket och fick lära mig den hårda vägen, när jag började med roleplay så lärde mina vänner mig så mycket dom kunde så jag har ganska mycket "kunskap" inom rp. Har alltid spelat på amerikanska servrar, letade efter en seriös svensk rp server och fastnade för multistaden!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som jag sa har letat efter en seriös svensk rp server då jag hittade multistaden och fastnade för multistaden. Jag tror att jag kommer funka perfekt som bilförsäljare eftersom jag är aktiv ganska mycket och när jag jobbar som något jag tycker om så gör jag det seriöst!

Hur hittade du Multistaden? Jag stötte på den när jag letade efter en svensk rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att kunna ha så roligt som möjligt och att folk ska kunna ha FiveM som ett main spel och att man alltid kan starta upp fiveM och få ett leende på läpparna det är mitt mål med mitt rollspel/fiveM.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, har testat andra svenska servrar men fastnade för multistaden pga alla trevliga och aktiba spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka