Accepterad jonas23 | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonas23

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198116312768

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? JONAS #3159

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2001

Berätta om din karaktär. Adnan Ringman föddes 1998 I Sydafrika därav hans afrikanska namn. Han kommer från vit minoritets familj, med en sydafrikans far och en svensk mor. Vid 7:års åldern Flyttade han, efter hans föräldrars skilsmässa till Sverige med sin mamma. där bosatte de sig i en förort utanför Stockholm, Nacka. Under gymnasietiden var han med och startade ett Black-Metall band vid namn "Gore-Feast". Han lyckades alltid stanna utanför trubbel på något sätt trots hans vänners våldsamma försök att leva upp till deras Black-Metall Image. När han tog studenten (med godkänt i hälften av sina ämnen) jobbade han på Coop i sin hemort. När hans bästa vän och medspelare i "Gore-Feast" Milan dog av en Heroinöverdos 2018 vart han helt förstörd och tog upp att Alkohol beroende. Det tog inte långt tid innan han förlorade jobbet, kontakten med sina anda vänner och "Gore-Feast". Hans alkohol kunde inte längre tillfredsställa honom och han gick ner samma väg som Milan. Han började skjuta upp mellan tårna så hans mamma inte skulle se hans ärr efter hans olycka. Hans uppväckning blev när han körde 210 km/h i hans mammas xc70, Hög på heroin. Bilen voltade 2 gånger i kurvan men på något mirakulöst sätt överlevde han med en armfraktur och 3 brutna revben. Han var övertygad om att det var Milan som räddade honom den dagen och bestämde sig för att söka hjälp för att sluta med heroinet. Efter en rehabilitering lyckades han hålla sig ren från giftet och han han flyttade ifrån Nacka för att försöka bygga ett nytt liv förhoppningsvis ett live utan tragedier och frestelser.

Ålder: 22
Känslor: Pessimist, Introvert, Loyal mot dem han ser som vänner.
Intressen: Black-Metall, köra bil, ta heroin om han kommer över det.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer rp som en Semi-hemlös eller kanske som en ärlig arbetare på någon bilfirma. I frågan vad jag kommer bidra med så kommer jag bidra med så kommer jag vara en seriös roleplayer som lever mig in i scenarion som jag skapar eller hamnar i. (även om jag tycker att de som är med i scenariot inte är seriösa)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad då jag vill kunna få ett jobb som bilförsäljare eller kanske jaga i skogen. Jag tror att det kanske kan bli roligare om man får mer privilegier att använda i sin role play

Hur hittade du Unive? Genom vänner som spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska göra en bra rp, att leva mig in i scenarion som jag skapar eller hamnar i. (även om jag tycker att de som är med i scenariot inte är seriösa). Att min karaktär ska utvecklas.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top